قیمت گیر اس 3 سامسونگ مشخص شد؛ ۳۹۹ یورو برای بازار اروپا

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
پس از معرفی نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ، حالا قیمت دو مدل ساعت گیر اس ۳ کلاسیک و گیر اس ۳ فرانتینر مشخص شد است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

سرانجام پس از مدت‌ها شایعه و خبر، سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016 از دو مدل جدید ساعت‌هوشمند گیر اس ۳ رونمایی کرد. این دو مدل Gear S3 classic و Gear S3 frontier نام دارند. هر دو ساعت‌هوشمند مورد اشاره نسبت به نسل قبلی خود یعنی گیر اس ۲ کلاسیک و گیر اس ۲ اسپورت پیشرفت‌های مختلفی داشته‌اند. حالا این غول کره‌ای قیمت نسل کنونی ساعت‌های هوشمند خود را نیز اعلام کرده است.

بر اساس اعلام سامسونگ، گیر اس ۳ کلاسیک و گیر اس ۳ فرانتینر در اروپا با قیمت ۳۹۹ یورو به فروش خواهند رسید.غول کره‌ای در مورد زمان عرضه‌ی این دو دستگاه به بازار تا کنون هیچ اطلاعاتی را منتشر نکرده، اما مطمئنا به زودی اخبار بیشتری در این باره منتشر خواهد شد و ما نیز شما را از جزئیات آن آگاه می‌کنیم.

ساعت هوشمند Gear S3 classic طراحی مینیمالی داشته و این در حالی است که مدل دیگر یعنی Gear S3 frontier ظاهر زمخت‌تری دارد. هر دو ساعت‌هوشمند مورد اشاره مجهز به جی‌پی‌اس هستند اما Gear S3 frontier قابلیت اتصال به شبکه‌های 3G/LTE را نیز دارد و علاوه بر این به یک بلندگو نیز مجهز شده که می‌توان از این بلندگو به منظور پاسخ‌گویی به تماس‌های صوتی بهره گرفت. این دو قابلیت مواردی هستند که در مدل دیگر یعنی گیر اس ۳ کلاسیک ارائه نشده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات