مایکروسافت مجموعه بازی Solitaire را برای اندروید و آی او اس منتشر کرد

پنج‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
کمتر دیده شده است که مایکروسافت علاقه به عرضه محصولاتش برای سیستم‌عامل‌های دیگر داشته باشد، اما مدت‌ه است این رویه تغییر یافته و کم‌کم شاهد انتشار برنامه‌های کاربردی و حتی بازی‌هایی مانند Solitaire برای سیستم‌عامل‌هایی مانند آیاواس و اندروید هستیم. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

مجموعه بازی Solitaire از جمله بازی‌هایی بود که به صورت پیش نصب شده بر روی سیستم عامل ویندوز از جمله ویندوز 10 قرار داشت. با اینکه این مجموعه بازی طراحی بسیار ساده‌ای دارد اما گیم پلی اعتیادآور آن سبب می‌شود تا هر کاربری اوقات فراغت خود را با انجام بازی‌های Solitaire بگذراند، البته با در نظر گرفتن اخبار جدید، دیگر برای انجام این بازی به یک دستگاه مبتنی بر سیستم عامل ویندوز نیاز نداشته و می‌توانید آن را بر روی دستگاه‌های اندرویدی یا آی‌اواس بازی کنید.

غول نرم‌افزاری تایید کرده که به زودی قصد دارد مجموعه بازی Solitaire را برای اندروید و آی‌اواس عرضه کند. به نظر می‌رسد این مجموعه بازی همچنان در حال توسعه بوده و کمپانی ردموندی به دنبال کاربرانی است که علاقه به آزمایش بازی دارند تا ایرادات و باگ‌های بازی را یافته و برطرف کنند.

کسانی که در نسخه بتا ثبت نام کنند به مجموعه بازی Solitaire دسترسی داشته و می‌توانند بر روی پلتفرم دلخواهشان به انجام بازی پرداخته و آن را تست کنند. اگر در این برنامه شرکت کنید به یکی از اعضای بازی‌های کژوال مایکروسافت تبدیل می‌شوید. در ایمیلی که از طرف مایکروسافت ارسال شده می‌توان خواند:

آیا یک آیپد، آیفون یا دستگاهی مبتنی بر اندروید دارید؟ اگر جوابتان مثبت است برای شما خبر خوبی داریم: ما در حال توسعه‌ی مجموعه بازی Solitaire مایکروسافت برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌اواس بوده و به دنبال علاقمندانی هستیم که به ما در تست نسخه بتای این بازی کمک کنند. به عنوان یکی از اعضای ارزشمند بازی‌های کژوال مایکروسافت از شما می‌خواهیم به ما در این امر یاری رسانید.

جالب است بدانید که این مجموعه بازی قرار است برای دستگاه‌هایی با آی‌اواس 8 به بالا و همچنین دستگاه‌هایی مبتنی بر اندروید ۴.۴ به بالا قابل اجرا باشد. یکی دیگر از نیازها برای اجرای بازی Solitaire داشتن نمایشگری با رزولوشن حداقل ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است. شایان ذکر است که این بازی هم اکنون برای ویندوزفون عرضه شده است.

با در نظر گرفتن اینکه بازی در مرحله تست بتا قرار دارد می‌توان نتیجه گرفت که توسعه بازی تقریبا تمام شده و مراحل تست و برطرف کردن ایرادات را پشت سر می‌گذارد؛ بنابراین اگر از علاقه‌مندان به مجموعه بازی Solitaire هستید کمی باید صبر کنید تا بتوانید از اجرای این بازی بر روی آیفون، آیپد یا دستگاه‌های اندرویدی لذت ببرید.

مجموعه بازی Solitaire
مجموعه بازی Solitaire
مجموعه بازی Solitaire
مجموعه بازی Solitaire
مجموعه بازی Solitaire
مجموعه بازی Solitaire
مجموعه بازی Solitaire
مجموعه بازی Solitaire
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات