عرضه گلکسی نوت 7 به دلیل گزارش‌های انفجار گوشی متوقف شد

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
مدت زیادی نمی‌گذرد که سامسونگ از فبلت پرچم‌دار خود به نام گلکسی نوت 7 رونمایی و آن را عرضه کرده است، اما گزارش‌هایی مبنی بر انفجار این گوشی باعث شده تا کمپانی کره‌ای برای مدت کوتاهی ارسال گلکسی نوت 7 به اپراتورهای کره‌ای را متوقف کند. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

طبق اخبار جدید، سامسونگ الکترونیکز ارسال گلکسی نوت 7 به اپراتورهای مختلف کره جنوبی را متوقف کرده تا به وضعیت انفجار گوشی‌ها رسیدگی کند. اگر اخبار ما را دنبال کرده باشید گزارش‌های در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر انفجار گلکسی نوت 7 که سامسونگ نیز به سرعت نسبت به این گزارش‌ها واکنش نشان داده است.

با وجود اینکه گلکسی نوت 7 نسبت به گلکسی اس 7 از فروش بهتری برخوردار است و سامسونگ توانسته از ۲۹ مرداد تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار گلکسی نوت 7 تنها در کره جنوبی بفروشد، اما به نظر می‌رسد فبلت جدید سامسونگ نسبت به گلکسی اس 7 چه از نظر سخت‌افزاری و چه از نظر نرم‌افزاری از اطمینان کمتری برخوردار است.

گلکسی نوت 7 به نظر می‌رسد که از مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رنج می‌برد. از جمله مشکلی که برای ما در زومیت نیز پیش‌ آمد که باعث کرش نرم‌افزاری گلکسی نوت ۷ و ریستارت‌های مکرر می‌شد.

طبق گزارش‌های سایت YNA، یکی از مسئولین سامسونگ از تایید یا رد متوقف شدن ارسال گلکسی نوت 7 به اپراتورها خودداری کرده و گفته است:

ما بررسی خواهیم کرد که آیا ارسال محصول به اپراتورها متوقف شده است یا خیر.

هرچند طبق گزارش‌ها، اپراتورهای مطرح کره‌ای از ابتدای این هفته، گوشی‌های گلکسی نوت 7 را دریافت نکرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات