تصاویری از گلکسی تب ای 2016 با قلم S Pen فاش شد

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ در نظر دارد به زودی نسخه جدیدی از گلکسی تب ای ۲۰۱۶ را با قلم جدید S Pen معرفی کند. امروز تصاویری از این نسخه فاش شده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

سامسونگ آخرین تبلتش را چهار ماه پیش با نام گلکسی تب اِی (۲۰۱۶) معرفی کرد. گلکسی تب ای ۱۰.۱ یک محصول میان‌رده بود که در دو نسخه وای‌فای و سیمکارت عرضه شد. هفته گذشته شایعاتی منتشر شد که گفته می‌شد این شرکت تصمیم دارد نسخه جدیدی را در این سری با قلم جدید S Pen معرفی کند. این همان قلمی است که در گلکسی نوت ۷ شاهد آن بودیم. امروز تصاویری از گلکسی تب اس ۲۰۱۶ با قلم S Pen فاش شده است که از طریق آن‌ها می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به این محصول داشته باشیم.

گلکسی تب ای 2016

به نظر می‌رسد که سامسونگ هیچ تغییری را در بخش مشخصات این دستگاه اعمال نکرده است. این محصول از پردازنده هشت هسته‌ای اکسینوس ۷۸۷۰ استفاده می‌کند که هر هسته آن فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز را دارد. این دستگاه از ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. نسخه اصلی دستگاه به دوربین ۸ مگاپیکسلی در بخش پشتی و دوربین ۲ مگاپیکسلی سلفی مجهز بود. انرژی دستگاه را نیز یک باتری ۷۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند.

گلکسی تب ای 2016

لازم به ذکر است که این دستگاه از همان قلمی استفاده می‌کند که در گلکسی نوت ۷ شاهد آن بودیم. با این اوصاف محصول مذکور نیز از قابلیت‌های قلم گلکسی نوت ۷ نظیر منو Air Command و ترجمه متون با نگهداشتن قلم روی کلمات بهره خواهد برد. یادداشت برداری روی صفحه خاموش نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این تبلت است که ابتدا در گلکسی نوت ۷ شاهد آن بودیم. انتظار می‌رود که برای گلکسی نوت‌های قدیمی‌تر نیز به زودی این قابلیت عرضه شود. به احتمال زیادی سامسونگ در آینده نزدیک این محصول را به طور رسمی معرفی می‌کند. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از Galaxy Tab اِی ۲۰۱۶ با قلام اس پن مشاهده کنید.

گلکسی تب ای 2016
گلکسی تب ای 2016
گلکسی تب ای 2016
گلکسی تب ای 2016
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات