ایسر کروم بوک هیبریدی R 13 را در ایفا 2016 رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کروم‌بوک‌ها از چند ماه پیش جان تازه‌ای گرفته و به یکی از بهترین گزینه‌های خرید برای کاربران تبدیل شده‌اند، چراکه گوگل پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندرویدی را نیز به این کروم‌بوک‌ها اضافه کرده است. حال ایسر در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۶ از کروم بوک هیبریدی خود رونمایی کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ایسر در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۶ از کروم بوک جدید هیبریدی خود رونمایی کرد که R 13 نام دارد. این کروم‌بوک هیبریدی به واسطه‌ی آغاز پشتیبانی سیستم عامل کروم از اپلیکیشن‌های اندرویدی از شانس خوبی برای قرار گرفتن در مرکز توجه کاربران برخوردار است. با استفاده از کروم‌بوک جدید ایسر، کاربران تنها یک لپ‌تاپ را در اختیار ندارند، بلکه با توجه به فرم‌فکتور هیبریدی این محصول می‌توان آن را در قالب تبلت یا لپ‌تاپ یا گجتی بین این دو حالت شناخته شده مورد استفاده قرار داد. R 13 ایسر در مقایسه با نسل پیشین از نمایشگر بزرگ‌تری استفاده می‌کند و با بهره‌گیری از سخت‌افزار قدرتمند می‌توان آن را نه تنها رقیبی برای تبلت‌های اندرویدی، بلکه شماری از لپ‌تاپ‌های هیبریدی مبتنی بر ویندوز ۱۰ نیز خواند.

کروم بوک R13 ایسر

در صورتی که محصول جدید ایسر مبتنی بر سیستم عامل اندروید بود، باید آن را جزو محصولات میان رده‌ی بازار در نظر می‌گرفتیم. این محصول از وجود نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۱٫۹۲۰ در ۱٫۰۸۰ بهره می‌برد. همچنین باید به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی از نوع LPDDR3 و حافظه‌ی داخلی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد که این حافظه‌ از نوع eMMC است.

با توجه به بهره‌گیری از نمایشگر لمسی در کروم بوک R13، می‌توان این محصول را به عنوان تبلت نیز مورد استفاده قرار داد. در صورتی که شما نیز جزو کاربرانی هستید که پردازش‌های سنگین را نداشته و از لپ‌تاپ خود برای مصارفی نظیر وب‌گردی یا مشاهده‌ی فیلم استفاده می‌کنید، کروم بوک ایسر می‌تواند با امکان تبدیل شدن به لپ‌تاپ گزینه‌ی بسیار مناسبی باشد.

کروم بوک R 13 ایسر

پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندرویدی که در آینده‌ی نزدیک شاهد آن خواهیم بود در کنار امکان تبدیل شدن به تبلت و لپ‌تاپ، محصول جدید ایسر را به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل کرده که اضافه شدن فاکتور قیمت، آن را بیش از پیش مورد توجه قرار می‌دهد. این محصول با قیمت ۳۹۹ دلار در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات