تیزر تبلیغاتی گوشی جدید ZTE با دوربین دوگانه برای معرفی در IFA 2016 منتشر شد

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
زدتی‌ای قصد دارد در نمایشگاه IFA 2016 از محصول جدیدش رونمایی کند. این شرکت تلاش می‌کند تا بار دیگر یک گوشی قدرتمند را در کنار محصولات بزرگان صنعت تلفن همراه به نمایش بگذارد. به تازگی تصویر تبلیغاتی جدیدی از این گوشی که از سری Axon خواهد بود منتشر شده و تمرکز آن نیز بر دوربین دوگانه‌ی این گجت است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ برلین به زودی شروع به کار می‌کند و شرکت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی برای معرفی محصولات جدید خود در این نمایشگاه دارند. زدتی‌ای نیز تلاش می‌کند تا محصولات با کیفیت خود را در کنار بزرگان صنعت تلفن همراه معرفی کند. این شرکت به تازگی تصویری تبلیغاتی منتشر کرده که علاوه بر روزشمار افتتاح نمایشگاه، اشاره‌ای به قابلیت دوربین دوگانه‌ی محصول جدیدش دارد.

zte ifa 2016

در تصویر منتشر شده، اشاره‌ی روشنی به روزهای باقی‌مانده تا افتتاح نمایشگاه IFA شده و علاوه بر آن، طرحی از دوربین دوگانه‌ی محصول جدید ZTE به چشم می‌خورد. استفاده از هشتگ #myAXON نیز به این نکته اشاره دارد که محصول جدید از خانواده‌ی آکسون خواهد بود. به احتمال زیاد علاوه بر معرفی محصول جدید در غرفه‌ی زدتی‌ای، شاهد نمایش ZTE Axon 7 mini نیز خواهیم بود. آکسون ۷ مینی مدتی پیش بدون معرفی خاصی در اروپا عرضه شد.

سری آکسون از گوشی‌های زدتی‌ای شامل محصولات معروف و با کیفیتی هستند و معرفی یک محصول جدید با دوربین دوگانه، می‌تواند خانواده‌ی پرچمداران این کمپانی را تکمیل کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات