رابط کاربری جدید و هوشمند به بخش جستجوی Inbox اضافه می‌شود

جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رابط کاربری جدید بخش جستجوی سرویس Inbox گوگل به تازگی توسط برخی از کاربران رویت شده است. به نظر می‌رسد این رابط کاربری برای آماده شدن این سرویس به منظور هماهنگی هر چه بیشتر با دستیار گوگل طراحی شده باشد. در طراحی جدید پیشنهادات ویژه‌تری در بخش جستجو به کاربر داده می‌شود که شامل نتایج تخصصی‌تری خواهد بود. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

خبرهای پیرامون دستیار گوگل یا Google Assistant به سرعت در حال انتشار و گسترش هستند. گوگل ادعا کرده که دستیار جدیدش به هوش مصنوعی کاملا حرفه‌ای مجهز است و می‌تواند بهترین پیشنهادات و نتایج را به کاربران ارائه دهد. البته هنوز اطلاعات دقیقی از نحوه‌ی کار و زمینه‌های فعالیت این دستیار مشخص نشده است.

به تازگی تغییراتی در رابط کاربری بخش جستجوی سرویس Inbox گوگل ایجاد شده که برخی کاربران آنها را گزارش کرده‌اند و به نظر می‌رسد برای آماده شدن این سرویس به منظور هماهنگی با دستیار گوگل ایجاد شده‌اند. در حالت عادی، رابط کاربری بخش جستجوی اینباکس، عبارات جستجو را پیشنهاد می‌دهد. اما طبق گزارش برخی کاربران، رابط کاربری آنها تغییر کرده و همان طور که در تصویر مشخص است، سه بخش مجزا را به کاربر پیشنهاد می‌دهد.

inbox ui

این بخش‌ها شامل مخاطبان، شرکت‌ها و اصلاحات (contacts، businesses و refinements) هستند. بخش مخاطبان و شرکت‌ها، علاوه بر پیشنهاد مخاطبان کاربر، پیشنهاداتی را نیز از موتور جستجوی گوگل ارائه می‌کند. اما بخش اصلاحات که نامی عجیب دارد و به تازگی اضافه شده است، برای فیلتر کردن پیام‌ها با گزینه‌های مختلف مانند داشتن فایل، پیام‌های خوانده نشده و غیره استفاده خواهد شد.

در مورد تاریخ عرضه‌ی عمومی این رابط کاربری جدید خبری منتشر نشده است؛ اما با توجه به تصاویر منتشر شده متوجه می‌شویم که این طراحی جدید جذاب و کارآمد است و به زودی برای تمامی کاربران عرضه خواهد شد و پس از عرضه‌ی دستیار گوگل نیز به خوبی می‌تواند با آن هماهنگ شود و پیشنهادات مفیدی را با استفاده از هوش مصنوعی به کاربر ارائه دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات