توضیحات مدیر عامل کادیلاک در مورد برنامه های آینده این برند لوکس

سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
یوهان دنیسچن، مدیر عامل برند لوکس کادیلاک در پی اظهارنظر تحلیلگران در مورد توقف برنامه‌های این شرکت برای تولید یک سدان پرچمدار، واکنش نشان داد. وی لغو این برنامه را تکذیب کرد و تنها صحبت از تغییر در روند طراحی این خودرو صحبت به میان آورد. در این بین او همچنین از برنامه‌های آتی تولید کادیلاک پرده برداشت و که از جمله آن‌ها می توان به رونمایی دو مدل سدان جدید اشاره کرد. در ادامه همراه زومیت باشید تا با جزئیات برنامه‌ی شرکت کادیلاک آشنا شوید.
تبلیغات

رئیس کادیلاک، یوهان دنیسچن (Johan de Nysschen) به این خاطر معروف نیست که بیخیال باشد و به تحلیلگران اجازه دهد تا نظرات خود را درباره برند لوکس جنرال موتورز تحمیل کنند.

در پاسخ به نوشته اداره‌ی دیترویت در ۲۵ آگوست در مورد برنامه­‌های تولید آتی کادیلاک که شامل جزئیاتی در مورد تغییر رویه کادیلاک بر روی یک سدان پرچمدار بود، دنیسچن سریعا به اظهارنظرها واکنش نشان داد و شفاف­‌سازی کرد. طبق گفته پائول اسینشتین (Paul Eisenstein) برنامه کادیلاک برای پرچمدارمعلق شده و حتی ممکن است متوقف شود.

دنیسچن این گفته را رد می‌­کند. دنیسچن در این زمینه نوشت: «اینکه برنامه­‌های کادیلاک لغو شده است، درست نیست. به جای اینکه این برنامه (مدل پرچمدار) را لغو شده بنامیم. در واقع یک پرچمدار وجود خواهد داشت، ولی با اصلاحات طراحی، یک سدان چهار در بزرگ نخواهد بود.»

با در نظر گرفتن این که پرچمدار شاسی‌بلند‌های کنونی کادیلاک، اسکالید است، این به معنی خودرویی لوکس‌تر و توانمند‌تر از اسکالید خواهد بود که مرزهای شاسی‌بلند‌‌های لوکس را جابجا می‌کند. هرچند با احتمال کمتر، می‌توان خودروی آتی کادیلاک را نمونه‌ی دو در روباز برای جایگزینی‌ مدل XLR دانست که از زبان طراحی جدید این شرکت بهره می‌برد.

کادیلاک اسکالید

دی نیسچن که با اتمام صحبت پیرامون تشریح برنامه­‌های پرچمدار آتی کادیلاک راضی نیست، جزئیات دیگری را در مورد محصولات آتی برند لوکس ارائه می­‌کند.

  • کادیلاک در حال برنامه­‌ریزی برای یک پرچمدار است که البته سدان چهار در نخواهد بود.
  • این شرکت در حال توسعه‌ی‌ یک کراس اوور کوچکتر از اسکالید است.
  • هم‌چنین توسعه‌ی یک کراس اوور جمع و جور کوچکتر از XT5 نیز در دستور کار قرار دارد.
  • نسل جدید CT6 نیز در حال توسعه است.
  • XTS نیز به زودی تغییرات عمده‌ای را به خود خواهد دید.
  • کادیلاک هم‌چنین در نظر دارد مدل‌‌های لوکس جدیدی را برای رقابت در میان‌رده‌‌ها تولید و عرضه کند.

این برنامه­‌ها قطعی بوده و کار توسعه آن به خوبی و با هزینه­‌های قابل توجهی که تاکنون برای آن­ها شده است، در حال انجام است.

به علاوه، به کارگیری سیستم انتقال قدرت جدید برای برنامه­‌های فوق، که شامل­ کاربردهای جدیدی از انرژی هستند‌، بخشی از این برنامه­‌ریزی تایید شده است. گرچه توضیحات دنیسچن مسائل زیادی را روشن می­‌سازد، ولی این گفته­‌ها سوالات زیادی را نیز ایجاد می­‌کند. جذاب­‌ترین قسمت گفته­‌های دنیسچن پیرامون کادیلاک XTS است؛ مدلی که طبق برنامه‌­ریزی انجام شده، در سال ۲۰۱۹ تکمیل خواهد شد. GM مدل XTS را در اوشاوا و اونتاریو، برای مصرف در بازار آمریکای شمالی تولید می‌­کند، و سایت مونتاژ اوشاوا در حال حاضر با جنرال موتورز کانادا رابطه خوبی نداشته و طی مذاکرات کاری بین خود و یونیفور (Unifor) از تولید سرباز می‌­زند.

دو سدان جدید مذکور احتمالا جایگزینی برای ATS و CTS خواهد بود و انتظار می­‌رود CT2 و CT4 نامگذاری شوند. کراس‌اووری که از اسکالید کوچکتر است، ممکن است XT7 نامگذاری شود در حالی که کراس‌اوور کوچک این شرکت XT3 نام خواهد گرفت. دنیسچن چیزی در مورد شایعه سدان لوکس جمع و جور و یا کوپه که زیر ATS قرار گیرد (یا جایگزین آن شود) بیان نکرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات