مدل ۲۰۱۷ سه گوشی هوشمند گلکسی A3، A5 و A7 سامسونگ تایید شد

سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده، محصولات شایسته‌ای چون گلکسی A5، A3 و A7 را در کارنامه‌ی خود دارد. حال برخی منابع اعلام داشته‌اند که مدل ۲۰۱۷ این سه گوشی‌هوشمند نیز در دست تولید قرار دارند. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اوایل امروز، گزارشی منتشر شد که بر اساس آن مدل جدید گوشی‌هوشمند گلکسی A5 در بنچمارک‌ها رویت شده بود. همانطور که طی دو سال‌ گذشته دیده‌ایم، گوشی‌هوشمند گلکسی A5 بین دو گوشی گلکسی A3 و A7 قرار گرفته است. با توجه به همین موضوع، به نظر می‌رسد که مشخصات اعلام شده برای گلکسی A5 فقط یک سوم از ماجرا بوده چراکه حالا منابع وب‌سایت SamMobile تایید کرده‌اند که مدل جدید دو گوشی‌هوشمند گلکسی A7 و A3 نیز در دست ساخت است.

بر اساس اعلام گزارشی جدید، شماره‌ی مدل جدید گوشی‌های هوشمند گلکسی A3 و A5 و A7 به ترتیب SM-A320F و SM-A520F و SM-A720F خواهد بود. همانطور که اخیرا اعلام شده است، مدل جدید گلکسی A5 به پردازنده‌ی اکسینوس سامسونگ مجهز شود و در کنار آن نیز حافظه رم بیشتر و باتری بهتری خواهد داشت. علاوه بر این گفته شده که حافظه داخلی این محصول نیز ارتقا می‌یابد. اگرچه هنوز نمی‌دانیم که مشخصات فنی دو مدل دیگر نیر ارتقا خواهد یافت یا خیر اما تقریبا می‌توان با اطمینان گفت که مدل جدید محصولات مورد اشاره در واقع مدل‌هایی بروزرسانی شده از نسل کنونی این گوشی‌های هوشمند باشند و به همین دلیل تغییراتی احتمالی در مشخصات فنی آن‌ها اعمال خواهد شد.

با وجود اینکه سامسونگ را بیشتر با محصولات رده‌بالا می‌شناسیم اما این کمپانی همچنین در بازار گوشی‌های میان‌رده نیز محصولات بسیار خوبی را تولید کرده است. گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A یکی از همین محصولات میان‌رده محسوب می‌شوند که با وجود شکل و ظاهر و کیفیت ساخت خوب، مشخصات فنی مناسبی نیز دارند که همین ویژگی‌ها نیاز بسیاری از کاربران را رفع می‌کند. 

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه مدل جدید گوشی‌های هوشمند گلکسی A3، A5 و A7 به بازار در دسترس وجود ندارد. مدل‌های ۲۰۱۶ این محصولات همگی در اوایل ماه ژانویه سال جاری روانه‌ی بازارها شدند و این در حالی است که تاریخ معرفی این دستگاه‌ها به دسامبر ۲۰۱۵ برمی‌گردد. اگر سامسونگ بخواهد این چرخه‌ را مجددا تکرار کند، پس باید حدود یک سال دیگر صبر کنیم تا محصولات جدید مورد بحث به دست مشتریان برسند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات