هواوی در ایفا 2016 از دو گوشی Nova و Nova Plus رونمایی می‌کند

سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی یکی از موفق‌ترین شرکت‌های چینی تولیدکننده‌ی تلفن همراه است که سالانه تعداد زیادی از محصولات جدید را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت در آستانه‌ی نمایشگاه IFA 2016 دو تصویر تبلیغاتی از دو محصول خود را منتشر کرده که به احتمال زیاد Nova و Nova Plus نام خواهند داشت. به احتمال زیاد این دو گوشی در نمایشگاه ایفا معرفی خواهند شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شایعاتی که اخیرا منتشر شده حاکی از آن است که هواوی در مراسم امسالش در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ برلین، از دو گوشی جدید خود رونمایی خواهد کرد. دو تصویر تبلیغاتی جدید به تازگی از طرف این کمپانی منتشر شده‌ که در هر کدام از آنها نمایی کلی از یک گوشی به همراه عبارات تبلیغاتی و کلمه‌ی IFA 2016 به چشم می‌خورد.

طبق خبرها و شایعاتی که پیش از این منتشر شده‌، نام‌های این دو محصول جدید، Nova و Nova Plus خواهد بود. این اسامی پیش از این در حساب توییتر ایوان بلس عنوان شده بودند و علاوه بر آنها، در توییت‌های بلس اشاره‌ای نیز به معرفی تبلت MediaPad M3 در ایفا ۲۰۱۶ شده بود. احتمالاتی که کاربران پیش از این برای مراسم هواوی در ایفا متصور بودند، معرفی میت اس ۲ و میت ۹ بود که این شرکت اخیرا اعلام کرده این دو محصول را در این نمایشگاه معرفی نخواهد کرد.

با توجه به تصاویر تبلیغاتی منتشر شده می‌توان طراحی گرد لبه‌ها و احتمال استفاده از فلز در بدنه‌ی این گوشی‌ها را تایید کرد. شایعات حاکی از آن است که نوا و نوا پلاس گوشی‌هایی میان‌رده خواهند بود. البته پیش‌بینی می‌شود مدل پلاس مشخصاتی در سطح گوشی‌های میان‌رده‌ی رو به بالا داشته باشد. خبر دیگری که درباره‌ی این دو محصول و نام تجاری نوا منتشر شده حاکی از آن است که این برند با تمرکز بر مشتریان زن شروع به فعالیت خواهد کرد. هواوی پیش از این نیز محصولاتی را با تمرکز بر سلیقه‌ی خانم‌ها طراحی و تولید کرده است. ساعت‌های هوشمند Huawei Watch Elegant و Huawei Watch Jewel دو نسخه از ساعت هوشمند معروف این شرکت هستند که برای خانم‌ها طراحی شده‌اند.

در خبرهای منتشر شده اشاره‌ای به مشخصات احتمالی این دو گوشی جدید نشده و به نظر می‌رسد تمامی اطلاعات کامل اعم از مشخصات سخت‌افزاری، قیمت و زمان عرضه، یکم سپتامبر در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ برلین مشخص شوند.

nova nova plus
nova nova plus
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات