تصویر گوشی میزو M3 Max با نمایشگر 6 اینچی فاش شد

دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
همان طور که پیشتر اعلام کرده بودیم، کمپانی چینی میزو قصد دارد روز ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) رویدادی را برای معرفی محصولات جدید خود برگزار کند. یکی از محصولاتی که گفته می‌شود در جریان این مراسم رونمایی می‌شود، فبلت غول‌پیکر ام 3 مکس است که به نمایشگر ۶ اینچی مجهز شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

میزو قرار است روز ۱۵ شهریور، در جریان رویداد اختصاصی خود از فبلت M3 Max رونمایی کند که به یک نمایشگر ۶ اینچی مجهز شده است. امروز تصویری از این دستگاه فاش شده که نشان از همان سبک طراحی قبلی میزو دارد.

تا کنون اطلاعات زیادی از این فبلت منتشر نشده است، ولی به نظر می‌رسد این گوشی دارای بدنه‌ی فلزی، سنسور اثر انگشت جاسازی شده در کلید هوم و دوربین مجهز به فلاش LED دوگانه است. گفته می‌شود ام 3 مکس میزو به یک پردازنده‌ی مدیاتک، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز خواهد شد. البته ممکن است این فبلت در چند نسخه معرفی شود.

به زودی در روز معرفی میزو ام 3 مکس، تمام نکات مبهم پیرامون محصول جدید میزو مشخص خواهد شد. شایعه شده است که این گوشی تنها در بازار چین عرضه خواهد شد و برای تهیه‌ی این محصول در دیگر نقاط دنیا باید دست به دامان فروشگاه‌هایی چون eBay و علی اکسپرس شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات