تصاویر رندر منتسب به نکسوس Sailfish فاش شد

دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود نسل جدید گوشی‌های هوشمند نکسوس گوگل که توسط اچ‌تی‌سی توسعه یافته‌اند در هفته‌های آینده رونمایی شوند. حال تصاویر رندر یکی از نکسوس‌های جدید گوگل که با نام Sailfish شناخته می‌شود، فاش شده که جزئیات ظاهری این محصول را نمایش می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

انتظار می‌رود نسل جدید گوشی‌های هوشمند نکسوس گوگل در هفته‌های آینده رونمایی شود. گوگل در سال جاری تصمیم گرفته تا تولید نکسوس‌های خود را به اچ‌تی‌سی واگذار کند و این موضوع توسط اسناد فاش شده‌ی FCC فاش شده است. تاکنون اطلاعات متعددی از گوشی‌های هوشمند نکسوس جدید فاش شده که شامل بنچمارک اَنتوتو برای هر دو گوشی می‌شود. حتی اطلاعاتی مربوط به قیمت احتمالی این گوشی‌های هوشمند نیز فاش شده است، حال شاهد انتشار تصاویر رندر منتسب به نکسوس Sailfish هستیم.

البته باید به این نکته اشاره کرد که تصاویر رندر جدید از نظر صحت قابل تایید نیست و احتمال طراحی آن‌ها براساس رندرها و اطلاعات پیشین وجود دارد. با نگاهی به تصاویر می‌توان تشابهاتی را بین این گوشی‌هوشمند و تصاویر منتسب به نکسوس سیلفیش که پیش از این فاش شده بود، مشاهده کرد. به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در نظر دارد تا نکسوس جدید را با استفاده از شیشه و فلز توسعه دهد، بطوری که فریم فلزی بین دو پنل شیشه‌ای در جلو و پشت گوشی قرار خواهد گرفت. سنسور اثر انگشت در پشت گوشی قرار قرار گرفته و کلید پاور و تغییر حجم صدا نیز در لیه گوشی قرار دارند. در صورتی که این تصاویر صحت داشته باشند، کلید پاور و قفل کردن گوشی در بالای کلیدهای تغییر حجم صدا قرار گرفته است که آن را از این نظر شبیه به نکسوس ۵ ایکس و نکسوس ۶ پی می‌کند. در لبه‌ی پایینی گوشی می‌توان درگاه USB نوع C را مشاهده کرد که در بین دو شیار برای بلندگوها قرار گرفته است. در لبه‌های گوشی می‌توان شیارهای مخصوص آنتن را دید. همچنین جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در لبه‌ی بالایی گوشی قرار دارد.

بنابر اطلاعات کسب شده از نتایج بنچمارک اَنتوتو منتسب به نکسوس Sailfish، این گوشی هوشمند از نمایشگری با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ با پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ بهره خواهد برد. ضمنا در پشت گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه اندروید نوقا از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند است.

نظر شما در خصوص رندرهای فاش شده چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات