تسلا برای عرضه مدل 3 نمایشگاه های فروش خود را به کلی تغییر می دهد

دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هنوز مدت زیادی از معرفی تسلای مدل ۳ نگذشته است که این کمپانی اعلام کرده است برای عرضه این مدل جدید به بازار، به فکر ایجاد تغییراتی اساسی در طراحی نمایشگاه‌ها و نمایندگی‌های خود است. در ادامه خبر همراه زومیت باشید.
تبلیغات

تسلای مدل ۳ بزرگ‌ترین و مهمترین خودروی تولیدی تاریخ کمپانی تسلا است. به همین خاطر، قبل از عرضه محصول جدید، این غول دره سیلیکون در حال آماده شدن برای ایجاد تغییراتی بزرگ در طراحی نمایشگاه‌های خود است. گانش سریواتس، معاون فروش آمریکای شمالی کمپانی تسلا در گفتگو با خبرنگار کمپانی فست گفته است: «ما در حال آماده شدن برای طراحی مجدد نمایشگاه‌های فروش خود هستیم. این طراحی قرار است از صفر انجام شود و شباهتی به محیط حال حاضر نخواهد داشت.»

متأسفانه سریواتس جزئیات بیشتری از برنامه‌های تسلا را فاش نکرده‌اند. اما همچنان صحبت از طراحی از صفر و عدم شباهت با طراحی‌های کنونی ادعایی بزرگ است. تسلا تاکنون با نمایندگان فروش خود در سراسر کشور دچار مشکلاتی بوده است که دلیل آن استفاده از روش‌های قدیمی فروش بود. به همین دلیل این شرکت عموما به برپایی نمایشگاه‌های فروش لوکس با نیروهای فروش متخصص و امکان تست و تجربه‌ی رانندگی با خودروهای تسلا، پرداخته است. البته با وجود قوانین ممنوعیت فروش مستقیم در برخی ایالت‌ها اعم از آریزونا و تگزاس، بعید به نظر می‌رسد که ‌روند فروش با ایجاد تغییرات در طراحی نمایشگاه‌ها دستخوش تغییر شود.

گانش سریواتس در ادامه گفتگوی خود با خبرنگار فست کمپانی گفته است: «ما می‌دانیم که نمی‌توانیم برای تحقق اهداف خود، اداره کسب و کارمان به روش دلخواه و ایجاد یک تجربه دلنشین برای مشتریان، به نمایندگان فروش متکی باشیم. بنابراین مجبوریم تا روش مخصوص به خود را ایجاد نماییم. ما دوست داریم تا تمامی فرآیند فروش را از ابتدا تا انتها تحت کنترل خود داشته باشیم. از این طریق حلقه دریافت اطلاعات از مشتریان مستقیماً به کارخانه و بخش طراحی خواهد رسید.»

تسلای مدل 3 تا سال ۲۰۱۷ وارد بازار نخواهد شد و این بدین معنا است که فرصت کافی برای بازطراحی نمایشگاه‌ها وجود دارد. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که منتظر باشیم و ببینیم که این شرکت پیشرو در صنعت خودروهای الکتریکی چه برنامه‌هایی را عملی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات