میزو دعوتنامه های مراسم 15 سپتامبر را همراه با یک گوشی نوکیا E71 ارسال کرد

دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
میزو در سال جاری گوشی‌های مختلفی را معرفی کرده است. ولی به نظر می‌رسد این تعداد هنوز از نظر این کمپانی چینی کافی نیست و قصد دارد همچنان گوشی‌های جدیدی را معرفی کند. این شرکت اخیرا دعوتنامه‌هایی را برای رویداد ۵ سپتامبر خود ارسال کرده است که همراه این دعوتنامه‌ها یک گوشی نوکیا E71 نیز قرار دارد.
تبلیغات

میزو از جمله کمپانی‌های چینی فعال در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند است که در سال جاری گوشی‌های مختلفی را معرفی کرده است (البته تعداد آنها کمتر از گوشی‌های شیائومی است). این کمپانی به تازگی از دو گوشی ارزان‌قیمت U10 و U20 نیز رونمایی کرد. ولی به نظر می‌رسد هنوز این تعداد از نظر این کمپانی چینی کافی نیست، چرا که میزو قصد دارد مراسمی را روز ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) برگزار کند. گفته می‌شود باید در این رویداد منتظر رونمایی از یک فبلت جدید باشیم.

این بار انتظار داریم میزو فبلتی غول‌پیکر را معرفی کند، اما نکته‌ی جالب، قراردادن یک دستگاه گوشی جذاب و نوستالژیک Nokia E71 همراه با دعوتنامه‌ی این مراسم است. قطعا تولیدکننده‌ی گوشی‌های آتی نوکیا میزو نیست ولی به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد با این کار نشان دهد که می‌خواهد از اپلیکیشن‌های تجاری و عملکردهای رده‌بالایی چون نوکیا ای 71 برای قشر خاصی از کاربران تجاری استفاده کند.

یکی از افشاگران معروف به نام Kjuma@ پیشتر اعلام کرده بود مراسم میزو برای معرفی گوشی‌های U10 و U20 روز ۲۸ آگوست برگزار خواهد شد که این مراسم ۲۳ آگوست انجام شد. حال این شخص اشاره کرده که رویداد بعدی میزو ۵ سپتامبر است و انتظار می‌رود در این مراسم از فبلت میزو مکس رونمایی شود. اما مهمترین برنامه‌ی میزو معرفی گوشی قدرتمند پرو 7 در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) خواهد بود.

علاوه بر این، پیشتر شایعه شده بود که میزو روی یک دستگاه ۶ اینچی به نام میزو مکس کار می‌کند. شعار پوستر مراسم میزو نشان می‌دهد که هدف این کمپانی چینی نسل جوان است. به جز این، جزییات دیگری از گوشی غول‌پیکر میزو منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات