با افشای نتیجه بنچمارک Moto Z Play موتورولا، مشخصات فنی منتسب به این گوشی تایید شد

دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود موتورولا طی مراسمی که ۱۶ شهریور ماه برگزار می‌کند، از گوشی هوشمند جدید خود با عنوان Moto Z Play رونمایی کند. حال نتایج بنچمارک GFXBench این گوشی هوشمند منتشر شده که شماری از مشخصات فنی ذکر شده برای این محصول را تایید می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بنابر اطلاعات موجود، موتورولا در جریان مراسمی که ۱۶ شهریور ماه برگزار می‌شود، موتورولا گوشی هوشمند جدیدی را با عنوان Moto Z Play رونمایی خواهد کرد. ساعاتی پیش نتایج بنچمارک GFXBench منتسب به این گوشی هوشمند فاش شده که شماری از مشخصات فنی مطرح شده برای این محصول را تایید می‌کند. از جمله‌ی مشخصات فنی مطرح شده برای این گوشی هوشمند باید به بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، تراشه‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس پردازشی ۲ گیگاهرتزی در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۰۶ اشاره کرد. شنیده‌های پیشین تراشه‌ی مورد استفاده در موتور زد پلی را اسنپدراگون ۶۲۵ خوانده بودند که مشخصات آن با نتایج حاصل بنچمارک GFXBench همخوانی دارد.

از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به بهره‌گیری از یک حافظه‌ی رم سه گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد. در پشت دوربین یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و در جلو سنسوری ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. پیش از این باتری مورد استفاده در موتو زد پلی حکایت از ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی داشت. در کنار سنسور اثر انگشت باید به بهره‌گیری از اندروید ۶.۰.۱ نیز اشاره کرد.

پس از آنکه موتورولا این گوشی هوشمند را در مراسم ۱۶ شهریور ماه رونمایی کرد، می‌توان آن را در ماه اکتبر به قیمت احتمالی ۴۴۶ دلار خریداری کرد.

نظر شما در مورد موتو زد پلی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات