عرضه آیفون 7 به دلیل وجود دوربین دوگانه و اسپیکر ضد آب احتمالا با مشکل مواجه شود

شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
انتظار می‌رود آیفون 7 و آیفون 7 پلاس شرکت اپل همراه با چند ویژگی جالب و جدید شامل طراحی نیمه ضد آب و دوربین دوگانه معرفی شوند. اما این ارتقا نسبتا بزرگ، می‌تواند تولید این محصول را کاهش داده و فرآیند عرضه‌ی آن را در ماه بعد آهسته‌تر کند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

به احتمال زیاد، بارزترین تغییرات آیفون 7 و آیفون 7 پلاس شرکت اپل وجود پردازنده‌ی قوی‌تر، طراحی نیمه ضد آب و دوربین دوگانه در آیفون بزرگ‌تر ۵.۵ اینچی خواهد بود. اما این تغییرات جالب می‌تواند باعث کاهش تولید محصول و آهسته‌تر شدن روند عرضه‌ی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در ماه آینده شود.

وب‌سایت Nikkei Asian Review گزارش داده که iPhone 7 و iPhone 7 plus اپل ممکن است در تعداد محدودی عرضه شده و کمیاب شوند. طبق گزارش یک منبع ناشناس اگر شرکت اپل متکی به برنامه‌ی معمول خود باشد، عرضه‌ی دستگاه‌ها سخت خواهد بود. مدل‌های جدید آیفون به خاطر تقاضای بالا در اولین روزهای عرضه، به سرعت به فروش می‌رسند؛ بنابراین این وضعیت برای شرکت عادی نخواهد بود.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که اسپیکر نیمه ضد آب آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس می‌تواند یکی از مشکلات اصلی باشد. شایعه شده است که اپل قصد دارد دستگاه‌های جدید خود را در برابر نفوذ آب مقاوم‌تر کند؛ با این حال به احتمال زیاد نمی‌تواند مانند گلکسی نوت 7 شرکت سامسونگ استاندارد IP68 را به دست آورد. طبق گفته‌ها، حذف جک صوتی هدفون و جایگزینی دکمه‌ی فیزیکی هوم (home) با نسخه‌ی لمس سه بعدی (3D Touch) هم می‌تواند به ضد آب بودن آیفون کمک کند.

همان‌طور که با توجه به شایعات اطلاع دارید، دوربین دوگانه‌ی پشتی فقط برای آیفون ۷ پلاس خواهد بود. اگر تامین کنندگان قطعات اپل در تولید ماژول جدید دوربین مشکل داشته باشند، می‌تواند به این معنی باشد که حتی خرید گوشی هوشمند بزرگ‌تر نسبت به آیفون ۴.۷ اینچی به مراتب سخت‌تر خواهد بود.

با این که شرکت اپل هنوز دعوت‌نامه‌های رسمی خود را ارسال نکرده اما انتظار می‌رود که شرکت اپل در روز ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور) از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس جدید رونمایی کند. شایعات حاکی از آن است که آیفون‌های جدید روز جمعه ۱۶ سپتامبر عرضه شوند. با این حال، گزارش‌های متناقضی هم وجود دارند که عرضه‌ی آیفون‌های جدید را در هفته‌ی دوم بعد از رونمایی رسمی و در روز ۲ مهر پیش بینی می‌کنند.

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس
آیفون 7 و آیفون 7 پلاس
آیفون 7 و آیفون 7 پلاس
آیفون 7 و آیفون 7 پلاس
آیفون 7 و آیفون 7 پلاس
آیفون 7 و آیفون 7 پلاس
آیفون 7 و آیفون 7 پلاس
آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

آیا آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل کم‌یاب خواهد بود؟ نظر شما در این باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات