دوج وایپر با تیونینگ گایگر کارز

یک‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اشتیاق به قدرت بیش‌تر تمامی ندارد. حتی برای خودرو‌هایی که قدرت فوق‌العاده‌ای دارند؛ وایپر ACR یکی از این خودروها است. اما شرکت تیونینگ گایگر کارز دست به ارتقای این سوپراسپرت توانمند زده است. با ما در زومیت همراه باشید تا به بررسی این خودرو و تقویت های انجام شده روی آن بپردازیم.
تبلیغات

این روزها کمتر کسی هست که دوج وایپر (Dodge Viper) را نشناسد. این سوپراسپرت وسیله‌ای است که به راحتی با اشاره بر پدال گاز، ده سیلندر را به آتش می‌کشد تا ۶۴۵ اسب، آسفالت خیابان را نابود کند! این خودرو به هر چیزی می‌تواند احتیاج داشته باشد به‌ جز قدرت بیشتر!

دوج وایپر

گروه گایگرکارز (GeigerCars) با ما هم عقیده نیستند. این شرکت تیونینگ آلمانی عمدتا به ارتقا و افزایش توان خودروهای عضلانی و سوپراسپرت آمریکایی می‌پردازد. حال این گروه با دستکاری‌هایی در این خودرو، از جمله دریچه‌ی ورودی هوای بزرگ‌تر، سیستم تعلیق و بالابر هیدرولیکی، میل بادامک بزرگ‌تر (CamShaft)، میل فشار تقویت شده، هدرز جدید و اگزوز از جنس استیل ضدزنگ با کاتالیزورهای جدید، ۱۲۰ اسب بخار به قدرت Dodge Viper ACR اضافه کردند تا توان خروجی این خودرو در مجموع به ۷۶۵ اسب بخار برسد.

علاوه بر تغییراتی که قدرت خودرو را افزایش می‌دهد، واحد کنترل خودرو نیز با قدرت جدید هماهنگ شده است. در بخش ظاهری نیز، رینگ‌های آلومینیومی، اسپلیتر فیبر کربنی و دیفیوزرهای معکوس عقب به خودرو اضافه شده، تا این هیولا در ظاهر و باطن درنده‌تر شود!

البته این تغییرات دلنشین خرجی ۴۶،۰۰۰ دلاری روی دست مالک می‌گذارد؛ تازه اگر خود آچار به دست شود! در غیر این صورت می‌توانید این غول را با ۲۴۸٬۰۰۰ دلار، به صورت آماده تهیه کنید.

دوج وایپر
دوج وایپر
دوج وایپر
دوج وایپر
دوج وایپر
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات