گارمین ساعت هوشمند لوکس و زیبای Fenix Chronos را رونمایی کرد

شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گارمین ساعت هوشمند جدیدی را رونمایی کرده که می‌توان آن را جزو ساعت‌های هوشمند لوکس بازار در نظر گرفت. این ساعت هوشمند تمام قابلیت‌های استاندارد ساعت‌های ورزشی مجهز به سنسور GPS این کمپانی را دارا است، با این تفاوت که ظاهر این Fenix Chronos به واقع زیبا و چشم گیر است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گارمین ساعت هوشمند جدیدی را با عنوان Fenix Chronos رونمایی کرده که در کنار بهره‌گیری از تمام قابلیت‌های استاندارد سایر ساعت‌های هوشمند این کمپانی نظیر Vivoactive، ظاهر بسیار چشم نواز و زیبایی نیز دارد. به جرات می‌توان ادعا کرد که ساعت هوشمند جدید گارمین جزو معدود گزینه‌های موجود در بازار است که می‌توان در انواع موقعیت‌ها نظیر کاربردهای روزانه، گردهمایی‌های رسمی و فعالیت‌های ورزشی بر دست داشت.

البته باید به این نکته اشاره کرد که در اختیار گرفتن این زیبایی بی حد و حصر مستلزم هزینه‌ی بالایی است، چراکه گارمین نمونه‌ی تیتانیومی این ساعت هوشمند را در ازای ۱٫۴۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رساند که بسیار بالاتر از میانگین قیمت یک ساعت هوشمند معمولی در بازار است، حال آنکه شواهد امر گویای دقت بالا و زمان بسیار زیادی است که این کمپانی برای طراحی این ساعت هوشمند صرف کرده است.

ساعت هوشمند فنیکس کرونوس گارمین

این ساعت هوشمند از قابلیت‌های متعددی بهره می برد که از جمله‌ی آن می‌توان به فشارسنج، ارتفاع سنج و سنسور که می‌تواند شما را به محل شروع راهپیمایی‌تان هدایت کند اشاره کرد که در مواقع گم کردن راه بسیار کاربردی به نظر می‌رسد. با بهره‌گیری از این ساعت‌هوشمند و برقراری ارتباط با گوشی هوشمند، امکان دریافت اطلاعات مربوط به آب و هوا و همچنین اعلانیه‌ها نیز وجود دارد. فنیکس کرونوس از ورزش‌های متعددی پشتیبانی می‌کند، اما دوندگان قابلیت‌های متعددی را در با استفاده از این ساعت در اختیار خواهند داشت. در این ساعت هوشمند میزان نوسان عمودی و درجه‌ی حرکت به هنگام دویدن سنجیده می‌شود. همچنین میزان تماس با زمین و تعادل کاربر نیز سنجیده می شود، بطوریکه فنیکس کرونوس می‌تواند درصد تماس پا با زمین و هوا را تفکیک کند. همچنین باید به شمارش تعداد قدم‌ها در هر دقیقه نیز اشاره کرد.

فنیکس کرونوس قادر است تا ضربان قلب را در کنار حداکثر ظرفیت هوازی ورزشکار محاسبه کرده و نمایش دهد. ساعت هوشمند گارمین علاوه بر اینکه یک محصول زیبا است، ساعتی است که امکانات استاندارد یک محصول هوشمند را در فرم‌فکتوری سبک، جذاب و قابل استفاده به کاربران ارائه کرده است.

باید دید که آیا کاربران از این ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ور استقبال می‌کنند یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات