اکسپریا ایکس کامپکت صفحه‌نمایشی ۴.۶ اینچی خواهد داشت

جمعه ۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدت زیادی از مشاهده اولین رندر مربوط به گوشی  Xperia X Compact نمی‌گذرد حال امروز شاهد فاش شدن برخی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی جدید سونی هستیم. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به این اطلاعات بیاندازیم.
تبلیغات

تنها چند روز تا معرفی دو عضو جدید خانواده اکسپریا با نام‌ها Xperia X Compact و Xperia XZ در IFA 2016 فرصت باقی است. اخیرا نیز وب‌سایت سونی در جمهوری چک به صورت رسمی معرفی این دو گوشی جدید را تایید کرده بود. پیش از این اطلاعاتی در مورد سخت‌افزار استفاده شده در Xperia X Compact در دست نبود ولی گزارش‌های جدید حاکی از آن است که سونی یک صفحه‌نمایش ۴.۶ اینچی را برای این گوشی درنظر گرفته است. کمتر از یک هفته به معرفی رسمی این دو گوشی جدید سونی باقی مانده و علاقه‌مندان مشتاقانه منتظر دیدار با این دو عضو جدید خانواده اکسپریا هستند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که Xperia X Compact به احتمال فراوان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز شده است ولی هنوز اطلاعاتی از میزان رم این گوشی در دست نیست. استفاده از صفحه‌نمایش کوچک‌ در سری کامپکت محصولات سونی قابل پیش‌بینی است و گزارش‌های جدید نیز استفاده از صفحه‌نمایش ۴.۶ اینچی را در آن تایید می‌کنند با این حال هنوز از رزولوشن صفحه‌نمایش Xperia X Compact اطلاعاتی در دست نیست. این گوشی احتمالا به باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پورت USB Type-C مجهز خواهد شد.

گوشی دیگر سونی که به زودی معرفی خواهد شد Xperia XZ نام دارد، این گوشی نیز طبق گزارش‌ها از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده خواهد کرد. سونی در این گوشی از یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با فلاش ال‌ای‌دی دوگانه و فوکوس لیزری بهره برده است این در حالی است که دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسلی گوشی نیز احتمالا طرفداران سلفی را راضی خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی در مورد باتری استفاده شده در Xperia XZ فاش نشده اما استفاده از صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی در آن تقریبا قطعی شده است. مدت زیادی تا معرفی رسمی این دو گوشی در IFA 2016 نمانده است انتظار شما از این دو عضو جدید خانواده اکسپریای سونی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات