اپلیکیشن Duo از مرز 5 میلیون بار دانلود عبور کرد

جمعه ۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وجود شماری از کمبود‌ها و انتقادات نسبت به اپلیکیشن جدید ارتباطی گوگل باعث نشده تا Duo به رکوردشکنی خود ادامه ندهد. براساس آمار ارائه شده این اپلیکیشن تاکنون بیش از پنج میلیون بار توسط کاربران اندروید دانلود شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوگل در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگانش دو اپلیکیشن ارتباطی جدید را معرفی کرد که یکی Allo و دیگری Duo نام دارد. هفته‌ی گذشته اپلیکیشن Duo بصورت رسمی تحت نسخه‌ی نهایی منتشر شد و با استقبال بالایی توسط کاربران روبرو شد. با وجود کمبود‌ها و انتقاداتی که نسبت به این اپلیکیشن مطرح شده، آمار دانلود Duo بسیار جالب توجه است. گوگل اعلام کرده که کاربران اندروید تاکنون بیش از ۵ میلیون بار توسط کاربران اندروید دانلود شده است. هنوز اطلاعاتی از میزان دانلود این اپلیکیشن توسط کاربران iOS ارائه نشده است.

ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل هفته‌ی گذشته پس از استقبال از دانلود بی نظیر این اپلیکیشن توییتی را منتشر کرد. هنوز مشخص نیست که آیا این استقبال بالا وضعیت پایداری خواهد داشت یا خیر. Allo دیگر اپلیکیشن ارتباطی گوگل است که هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی آن ارائه نشده است.

پس از آنکه Duo معرفی شود، گوگل اعلام کرد که همچنان از Hangouts پشتیبانی می‌کند. هنگ اوتز را باید پلتفرم ارتباطی قدیمی گوگل خواند که این کمپانی در نظر دارد تا آن را با تمرکز بیشتر روی سرویس‌های تجاری و مشتریان این حوزه پشتیبانی و تقویت کند.

آیا شما نیز Duo را مورد استفاده قرار می‌دهید؟ نظر خود در مورد این اپلیکیشن را با ما به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات