گوشی ال جی V20 احتمالا ماژولار نخواهد بود

پنج‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که تا امروز مشخصات فنی و تصاویر مختلفی از گوشی LG V20 منتشر شده و تا معرفی این محصول زمان زیادی باقی نمانده است، ماژولار بودن یا نبودن این گوشی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. امروز تصاویر متفاوتی از ال‌جی وی 20 منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی ماژولار نیست.
تبلیغات

در حالی که تصاویر قبلی منتشر شده از گوشی وی 20 ال‌جی نشان می‌داد که این گوشی همانند جی 5 یک محصول ماژولار است، امروز تصاویر جدیدی از سوی افشاگر مشهور، evleaks@ منتشر شده که تصمیم درباره‌ی ماژولار بودن وی 20 را کمی سخت کرده است.

در تصاویر جدید، بخش فلزی انتهای گوشی خیلی کوچکتر طراحی شده و حتی لوگوی LG در حاشیه‌ی شیشه‌ای جلوی وی 20 دیده می‌شود. اینکه بخواهیم تصور کنیم این قسمت فلزی کوچک قابلیت جدا شدن دارد، کمی سخت به نظر می‌رسد.

البته تصمیم‌گیری دقیق از روی رندرهای منتشر شده بدون اطلاع از اندازه‌های دقیق کمی دشوار است، ولی ممکن است ال‌جی در لحظات آخر تصمیمات خود را تغییر دهد. با این وجود در تصاویر جدید، نمایشگر دوم این گوشی که از نسل قبلی خود یعنی V10 الهام گرفته شده، تایید می‌شود.

قرار است اوایل سپتامیر از گوشی ال‌جی وی 20 به عنوان اولین گوشی مجهز به اندروید ۷ نوقا (به غیر از گوشی‌های نکسوس) رونمایی شود و به زودی تمامی ابهامات برطرف خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات