اچ تی سی دیزایر 10 لایف استایل، محصولی خوش قیمت با سخت افزار مناسب در راه است

پنج‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی در نظر دارد به زودی دو محصول جدید با نام‌های دیزایر ۱۰ پرو و دیزایر ۱۰ لایف استایل معرفی کند. امروز اطلاعات جدیدی در خصوص دیزایر ۱۰ لایف استایل منتشر شده که حکایت از خوش‌ساخت بودن این گوشی دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اچ‌‌تی‌سی در تلاش است تا در ماه سپتامبر (شهریور - مهر) دو محصول جدید را معرفی کند. این محصولات دیزایر ۱۰ پرو و دیزایر ۱۰ لایف استایل نام دارند. تاکنون تصاویر رندر‌ی از دیزایر ۱۰ پرو منتشر شده بود، اما به تازگی توسعه دهنده رام اچ‌تی‌سی با نام LlabTooFeR@ اطلاعات زیادی را در خصوص Desire 10 Lifestyle منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، اچ‌تی‌ْسی دیزایر ۱۰ لایف‌استایل یک محصول خوش ساخت ارزان قیمت است که قیمتی در حدود ۱۵۰ دلار دارد. قیمت نسخه آنلاک شده آن نیز ۲۰۰ دلار است. پردازش‌های این دستگاه خوش قیمت توسط پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۴۰۰ انجام می‌شود. البته مشخص نیست که پردازنده استفاده شده در این محصول، اسنپدراگون ۴۰۰ است یا یک پردازنده جدید از سری 4xx در این دستگاه قرار دارد. حدود دو سال از عمر اسنپدراگون ۴۰۰ می‌گذرد و به همین دلیل این نسخه کمی قدیمی به نظر می‌‌رسد و انتظار می‌رود نسخه جدیدی از سری 4xx روی این دستگاه قرار گیرد.

همانند شایعات پیشین، گزارش‌های جدید نیز از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل در این دستگاه حکایت می‌کنند. اسپیکر‌های استریو بوم‌ساند Hi-Fi نیز یکی از قابلیت‌های این دستگاه به شمار می‌روند. اچ‌تی‌سی ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای محصول مذکور در نظر گرفته است و انتظار می‌رود که اندروید ۶.۰ مارشمالو نیز به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شود. البته امیدواریم به روز رسانی این محصول به اندروید ۷.۰ نوقا زیاد طول نکشد.

به احتمال زیاد، اچ‌تی‌سی این دو گوشی دیزایر ۱۰ پرو و دیزایر ۱۰ لایف استایل را به صورت همزمان معرفی کند. توجه داشته باشید که تصویر این مقاله مربوط به Desire 10 Pro است و مشخص نیست که دیزایر ۱۰ لایف استایل شبیه این محصول خواهد بود یا خیر. از آن جا که دیزایر ۱۰ لایف استایل از پردازنده پایین‌رده کوآلکام اسنپدراگون ۴۰۰ استفاده می‌کند، پس محصولی خوش قیمت و اقتصادی خواهد بود. نظر شما در خصوص این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات