مشخصات گوشی زد تی ای Axon Max 2 در بنچمارک GFXBench رویت شد

چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Axon Max 2 نام محصولی است که انتظار می‌رود زدتی‌ای در طول ماه‌های آینده آن را معرفی کند. مشخصات این محصول امروز در لیست GFXBench دیده شده است. بر اساس این اطلاعات می‌توان پی برد که آکسون مکس ۲ سخت افزار نسبتا قدرتمندی دارد. همراه زومیت باشید تا هرچه بیشتر با این محصول آشنا شویم.
تبلیغات

محصولات کمی را از سری Axon مشاهده کرده‌ایم، اما اغلب آن‌ها نیز هیجان انگیز بوده‌اند. حال گفته می‌شود که محصول بعدی این سری (Axon Max 2 (C۲۰۱۷ نام دارد. امروز اطلاعات این دستگاه در لیست GFXBench دیده شده است. این محصول از نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی بهره می‌برد و پردازش‌های دستگاه توسط پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ انجام می‌شود. این پردازنده توانایی این را دارد که با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، ویدیو‌های 4K ضبط کند. گفته می‌شود که دوربین جلویی این محصول با دوربین اصلی اکسون مکس ۲ یکسان است. این دستگاه در بخش جلویی نیز از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد و توان فیلم برداری 4K را نیز دارد.

اکسون مکس ۲ از ۴ گیگابات حافظه رم بهره می‌برد و ۶۴ گیگابایت نیز حافظه داخلی دارد. فعلا اطلاعاتی در خصوص پشتیبانی آن از کارت حافظه خارجی فاش نشده است. محصول مذکور به صورت پیش فرض از اندروید ۶.۰ مارشمالو استفاده می‌کند و پوسته ZTE با نام MiFavor نیز روی آن قرار دارد.

با صرف نظر از چیپست این محصول، سایر سخت افزار آن بسیار قدرتمند هستند. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که آکسون مکس قبلی در دسامبر سال گذشته عرضه شد و با این اوصاف فعلا زمان زیادی تا معرفی این نسخه باقی مانده است. احتمالا در طول این مدت نیز شاهد اخبار بسیاری در این خصوص خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات