میزو یو 10 و یو 20 معرفی شدند

چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
میزو یو ۱۰ و یو ۲۰ امروز معرفی شدند. این دو محصول که سخت افزاری میان‌رده‌‌ دارند از ۲۸ شهریور عرضه می‌شوند. هر دو دستگاه از فریم فلزی بهره می‌برند و قاب جلویی و پشتی آن‌ها نیز شیشه‌ای است. همراه زومیت باشید تا هرچه بیشتر با این دو محصول آشنا شویم.
تبلیغات

Meizu امروز دو تلفن هوشمند جدید با نام‌های U10 و U20 معرفی کرد. این دو اسمارت فون در سری Blue Charm این شرکت قرار می‌گیرند. هر دو دستگاه از فریم فلزی بهره می‌برند و هر دو سمت آن‌ها نیز با شیشه پوشانده شده است. U10 نمایشگری ۵ اینچی دارد که در زیر بدنه آن یک پردازنده هشت هسته‌ای قرار گرفته است. یکی از نسخه‌های این دستگاه ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. نسخه دیگر نیز از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. در بخش پشتی یو ۱۰ یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز در بخش جلویی دستگاه برای عکاسی سلفی و مکالمات تصویری واقع شده است. این تلفن هوشمند جدید یک باتری ۲۷۶۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. دکمه خانه این محصول مجهز به سنسور اثر انگشت mTouch 2.1 است و از YumOS بهره می‌برد.

نسخه‌ای از میزو یو ۱۰ که ۲ گیگابایت حافظه رم دارد با قیمت ۱۵۰ دلار عرضه می‌ّشود. نسخه‌ی ۳ گیگابایتی نیز ۱۶۵ دلار قیمت دارد. کاربران می‌توانند این تلفن هوشمند را از ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) از فروشگاه آنلاین میزو خریداری کنند. از ۲۹ شهریور ماه نیز این دستگاه در فروشگاه‌های میزو وجود خواهد داشت. از همان روز Jingdong Mall، فروشگاه Lynx Official Flagship و Tesco نیز این محصول را به فروش خواهند رساند.

امروز شاهد دو محصول از این شرکت بودیم. تلفن هوشمند دیگر که U20 نام دارد محصولی با نمایشگر ۵.۵ اینچی است که وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را ارائه می‌کند. این دستگاه از پردازنده هشت هسته‌ای بهره می‌برد. یک نسخه از آن ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و نسخه دیگر از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. بخش پشتی این محصول مجهز به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است و در بخش جلویی آن نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار دارد. انرژی مورد نیاز این محصول توسط یک باتری ۳۲۶۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. YunOS به صورت پیش‌فرض روی دستگاه نصب شده است. سنسور اثر انگشت در دکمه هوم آن قرار دارد. نسخه‌ای از یو ۱۰ که ۲ گیگابایت رم دارد با قیمت ۱۶۵ دلار عرضه می‌شود. نسخه‌‌ی با حافظه رم ۳ گیگابایتی نیز ۱۹۵ دلار قیمت دارد. این دستگاه نیز همچون یو ۱۰ از ۲۸ شهریور در فروشگاه آنلاین میزو به فروش خواهد رسید و روز بعد در فروشگاه‌های منتخب عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است که هر دو دستگاه از پرداخت موبایلی Alipay بهره می‌برند. یو ۱۰ و یو ۲۰ از شبکه 4G مربوط به China Telecom و China Unicom نیز پشتیبانی می‌کنند. این دو دستگاه در سه رنگ مشکلی، طلایی و رز گلد عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات