شیائومی ردمی نوت 4 و ردمی 4 فردا رونمایی می‌شوند

چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی ردمی نوت ۴ و ردمی ۴ دو گوشی جدید از کمپانی موفق چینی هستند که به احتمال زیاد در مراسم رسمی این شرکت که فردا برگزار می‌شود معرفی خواهند شد. شیائومی به تازگی تیزر تبلیغاتی مراسم ۲۵ آگوست خود را منتشر کرده است. شایعات قبلی نیز حاکی از آن بودند که ماه آگوست ماه معرفی محصولات جدید این شرکت است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

زمان معرفی محصولات جدید شیائومی فرا رسیده است. به تازگی تیزر جدیدی توسط این شرکت و با همکاری China Mobile منتشر شده که تاریخ مراسم شیائومی را ۲۵ آکوست یعنی فردا اعلام می‌کند. علاوه بر آن، این خبر تایید می‌کند که محصولات جدید شیائومی یعنی ردمی نوت ۴ و ردمی ۴ نیز در این مراسم معرفی خواهند شد.

با توجه به مشخصاتی که پیش از این فاش شده بود، Xiaomi Redmi Note 4 مجهز به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ خواهد بود. پردازنده‌ی این گوشی از نوع Helio X20 ساخت شرکت مدیاتک است که پردازنده‌ای با معماری ۱۰ هسته‌ای و فرکانس ۲ گیگاهرتز است. یک نسخه از این گوشی با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد و نسخه‌ی دیگر مجهز به ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی مجهز به لنز ۱۳ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن لنز ۵ مگاپیکسلی دارد. یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری نیز برای ردمی نوت ۴ در نظر گرفته شده است.

xiaomi 25 august

اما خبرهای پیرامون ردمی ۴ نیز تاکنون کم نبوده‌اند و بخشی از مشخصات این گجت را فاش کرده‌اند. این گوشی به صفحه‌نمایش ۵ اینچی، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۰۶ مجهز خواهد بود. Redmi 4 نیز در دو نسخه یکی با حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت و دیگری با حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

با معرفی رسمی این دو گوشی در مراسم ۲۵ آگوست شیائومی، دیگر مشخصات و طراحی این دو گجت نیز برای طرفداران پروپاقرص شیائومی مشخص خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات