آپدیت جدید گلکسی نوت 7 قابلیت‌هایی را به حالت نمایشگر Always-On اضافه می کند

سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
Always-On-display نام قابلیتی است که ابتدا در گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج شاهد آن بودیم. سامسونگ در پرچمدار جدید خود با نام گلکسی نوت ۷ نیز این ویژگی را قرار داده است. البته برخی بهبود‌هایی را نیز روی آن اعمال کرده است. حال شاهد بروزرسانی جدیدی برای گلکسی Note 7 هستیم که به کمک آن، اطلاعات موسیقی نیز در این بخش نمایش داده می‌شوند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

سامسونگ قابلیتی را در گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج با نام نمایشگر همیشه روشن قرار داد که در حین خاموش بودن صفحه نیز اطلاعاتی نظیر ساعت و موارد این چنینی در نمایشگر نشان داده می‌شد. این قابلیت در گلکسی نوت ۷ حرفه‌ای تر شده و پشتیبانی از اپلیکیشن‌های سوم شخص نیز به آن اضافه شده است. مدتی بعد از معرفی گلکسی نوت ۷، سامسونگ تیزری تبلیغاتی را منتشر کرد که در آن قابلیت‌های جدید Always On ذکر می‌شد. امروز سامسونگ یک آپدیت کوچک را برای گلکسی نوت ۷ منتشر کرده که کاربران از طریق آن می‌توانند اطلاعات مربوط به موسیقی در حال پخش را نیز در صفحه نمایش همیشه روشن مشاهده کنند.

این اطلاعات در زیر ساعت و بالای اپلیکیشن‌های پر مصرف قرار می‌گیرند. این یک قابلیت کوچک اما دوست داشتنی برای عاشقان موسیقی است. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که این ویژگی تنها با اپلیکیشن موسیقی پیش‌فرض دستگاه کار می‌کند.

احتمالا ویژگی‌های جدید AOD برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نیز عرضه می‌شود. البته در حال حاضر گلکسی نوت ۷ محصول برتر سامسونگ به حساب می‌آید و هر طور که باشد این شرکت دوست دارد کاربران بیشتری را به سمت محصول جدیدش بکشاند. برخی اخبار نیز حاکی از این هستند که سامسونگ تصمیم ندارد قابلیت Always-On-display را برای محصولات قدیمی‌ترش ارائه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات