مشخصات تبلت هواوی Mediapad M3 فاش شد

سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سری MediaPad M هواوی از جمله تبلت‌های نسبتا محبوب این شرکت هستند. حال شایعات جدید خبر از یک تبلت دیگر در این سری می‌دهند. این محصول که در بخش میان‌رده‌ها قرار می‌گیرد، سخت‌افزار نسبتا قدرتمندی دارد. همراه زومیت باشید تا با این دستگاه و مشخصات احتمالی آن آشنا شویم.
تبلیغات

در طول ماه‌های گذشته شاهد چند نسخه از تبلت‌های سری مدیاپد M هواوی بودیم. آخرین محصولات این سری نیز خانواده مدیاپد M2 بود. هواوی عرضه سری ام از مدیاپد را از سال ۲۰۱۴ با MediaPad M1 شروع کرد که این دستگاه نمایشگری ۸ اینچی داشت. اما این محصول چندان در مرکز توجهات قرار نگرفت. مدتی بعد که خانواده مدیاپد ام ۲ معرفی شد عملکرد نسبتا خوبی را از خود نشان دادند و برخی از محصولات این خانواده به مقام‌های خوبی دست‌ یافتند. حال انتظار می‌رود که هواوی به زودی نسخه جدیدی از این سری را با نام مدیاپد ام ۳ معرفی کند. اولین محصول از این خانواده نمایشگری ۸ اینچی دارد که به شکل سوال برانگیزی در یوتیوب دیده شده است.

نکته جالب اینجاست که در همان روزی که ویدیو هواوی مدیاپد ام ۳ در یوتیوب منتشر شده، این محصول تاییدیه FCC را نیز دریافت کرده است. البته FCC اطلاعات زیادی از این محصول را منتشر نکرده است و لوگوی آن نیز در بخش پایینی دستگاه قرار می‌گیرد. شرایط در خصوص ویدیو منتشر شده در یوتیوب متفاوت است. زیرا منبعی رسمی ندارد و هیچ راهی نیست که در خصوص صحت اطلاعات موجود در آن نظر داد. در این ویدیو کاملا به جزئی‌ترین مشخصات دستگاه نیز اشاره شده است. اما هیچ کدام از این اطلاعات تایید نشده‌اند و نمی‌توان به آن‌ها ارزشی فراتر از یک شایعه داد.

لینک دانلود

مشخصات موجود در این ویدیو حکایت از یک محصول میان‌رده نسبتا قدرتمند دارند. به نظر می‌رسد که این تبلت قادر است فعالیت‌های مالتی تسکینگ انجام دهد. نمایشگر آن ۸ اینچی است که وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل را ارائه می‌کند. دستگاه مذکور از یک پردازنده HoSilicon Kirin 950 بهره می‌برد. ۴ گیگابایت نیز حافظه رم برای آن در نظر گرفته شده است. چنین سخت افزاری در کنار یک نمایشگر با وضوح نسبتا پایین توان این را به دستگاه می‌دهد که به سادگی و با سرعت هر چه تمام‌تر بین اپلیکیشن‌ها حرکت کند و نیازی به بارگذاری مجدد آن‌ها نباشد. از سایر مشخصات مدیاپد M3 می‌توان به اندروید ۶.۰، رابط کاربری Emotion UI، پشتیبانی از LTE برای استفاده از اپراتور‌های سرتاسر جهان، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی میکرواس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد. دوربین پشتی این تبلت ۱۳ مگاپیکسلی است و در بخش جلویی آن نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و تماس تصویری قرار دارد.

باتری MediaPad M3 از نوع لیتیوم پلیمری است ولی ظرفیت آن اعلام نشده و از فناوری شارژ سریع نیز بهره می‌برد. این دستگاه از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. تبلت جدید هواوی وزنی در حدود ۲۵۰ گرم دارد.

نظر شما در خصوص مدیاپد ام ۳ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات