دانلود کنید: فایل OTA اندروید 7 نوقا برای نکسوس های گوگل

سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شب گذشته گوگل نسخه‌ی نهایی اندروید ۷ نوقا را برای نکسوس‌های خود منتشر کرد. کاربرانی که نکسوس‌های تولید شده در سال ۲۰۱۴ یا جدیدتر را در اختیار دارند می‌توانند از اندروید ۷ نوقا روی گجت خود استفاده کنند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شب گذشته گوگل نسخه‌ی نهایی اندروید نوقا را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سری نکسوس خود که از سال ۲۰۱۴ به این سو تولید و روانه‌ی بازار شده‌اند، منتشر کرد. نسخه‌ی بتای اندروید نوقا از ماه مارس میلادی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته و تاکنون پنج بروزرسانی برای نسخه‌ی توسعه‌دهندگان ارائه شده بود تا اینکه شب گذشته نسخه‌ی نهایی اندروید نوقا منتشر شد. البته تمام دارندگان گجت‌های اندرویدی قادر به بروزرسانی گوشی هوشمند و تبلت خود نیستند. نکسوس ۶، نکسوس ۹، نکسوس پلیر، نکسوس ۵ ایکس، نکسوس ۶ پی و پیکسل سی از جمله‌ی گجت‌های خانواده‌ی نکسوس هستند که از نسخه‌ی جدید سیستم عامل پشتیبانی می‌کنند.

بنابر ادعای گوگل اندروید ۷ نوقا، همراه با ویژگی‌های جدیدی ارائه شده که گوگل ۲۵۰ قابلیت جدید را برای آن اعلام کرده است. از جمله‌ی قابلیت‌های جدید اضافه شده به اندروید نوقا و تغییرات انجام شده می‌توان به Doze، Multi-Window و بهبود چند وظیفگی، اموجی‌های جدید و قابلیت‌های دیگر اشاره کرد. از نظر کاربران عادی شاید بروزرسانی جدید چندان تغییرات زیادی را به همراه نداشته باشد، اما در پشت پرده، اندروید نوقا شاهد تغییرات بسیار زیادی بوده است. اجرای سریع‌تر اپلیکیشن‌ها و عملکرد سریع‌تر سیستم‌عامل در کنار عمر باتری بهتر با پشتیبانی پیشرفته‌تر از واقعیت مجازی را باید از جمله‌ی ویژگی‌های جدید این سیستم‌عامل خواند. باید به خاطر داشت که نکسوس ۶ پی تنها گجتی است که در حال حاضر از پلتفرم DayDream پشتیبانی می‌کند. DayDream پلتفرم جدید واقعیت مجازی گوگل است که یک پله بالاتر از کاردبورد قرار می‌گیرد.

در حال حاضر فایل‌های OTA برای افرادی که نسخه‌ی بتای اندروید ۷ نوقا را روی گجت‌هوشمند نکسوسی خود دارند، منتشر می‌شود. در ادامه لینک‌های منتشر شده از فایل‌های OTA اندروید ۷ نوقا برای برخی گجت‌های نکسوس ارائه شده که البته در حال تکمیل شدن است.

  • Nexus 5X: Build NRD90M
  • Nexus 6: Soon
  • Nexus 6P: Build NRD90M
  • Nexus 9: Soon
  • Nexus Player: Soon
  • Pixel C: Build NRD90M
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات