هزینه تعویض نمایشگر گلکسی نوت 7 سامسونگ ۲۷۰ دلار است

سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
همان‌طور که اطلاع دارید، گلکسی نوت 7 شرکت سامسونگ اولین دستگاه هوشمند مجهز به محافظ نمایشگر گوریلا گلس 5 شرکت کرنینگ است. با وجود این محافظ، باز هم احتمال آسیب دیدگی نمایشگر وجود دارد که در این صورت برای تعویض نمایشگر آن باید ۲۷۰ دلار هزینه کنید. زومیت را همراهی کنید.
تبلیغات

شرکت سامسونگ به تازگی از جدیدترین پرچمدار خود تحت عنوان گلکسی نوت 7، در مراسم جعبه گشایی (Unpacked) که چند هفته پیش در نیویورک برگزار شد، رونمایی کرده است. شبکه‌ی فروشندگان همراه با شرکت سامسونگ پیش فروش این فبلت را پس از مراسم رونمایی آغاز کرد‌ه‌اند. بدون شک، گلکسی نوت ۷ در میان کاربران محبوب خواهد بود؛ به گونه‌ای که شرکت سامسونگ انتظار فروش ۱۲ میلیون عدد از فبلت یاد شده را تا پایان سال جاری دارد. این عدد، دوبرابر میزان فروش گلکسی نوت ۵ است. فبلت گلکسی نوت ۷، اولین دستگاه هوشمند مجهز به محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۵5 شرکت کرنینگ است. طبق گزارش‌ها، این محافظ نشکن است. اگرچه با وجود این محافظ، احتمال شکستن و آسیب دیدن نمایشگر فبلت بسیار کم است، اما در صورت رخ دادن چنین اتفاق ناگواری، هزینه‌ی نسبتا زیادی را در مقایسه با قیمت خود گوشی برای کاربر خواهد داشت.

طبق گزارش منتشر شده در وب‌سایت PhoneArena، سردبیر این وب‌سایت با گروه پشتیبانی شرکت سامسونگ تماس گرفته و سوالاتی در مورد تعویض نمایشگر شکسته‌ی گلکسی نوت ۷ از آن‌ها پرسیده است. طبق اظهار گروه پشتیبانی، هزینه‌ی این کار حدود ۲۷۰ دلار خواهد بود. با این حال، این هزینه برای کاربران مستقر در کشور آمریکا بوده و به احتمال زیاد هزینه‌ی تعویض نمایشگر فبلت یاد شده، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. سامسونگ اشاره کرده است که این مبلغ مربوط به هزینه‌ی صفحه نمایش، دیجیتایزر (دستگاهی برای تبدیل داده‌ی آنالوگ به دیجیتال)، هزینه‌ی تعمیر و هزینه‌ی حمل و نقل است. با انجام این کار، قابلیت‌های قبلی دستگاه مانند مقاومت در برابر نفوذ آب و غیره کاملا به حالت اولیه‌ی خود باز خواهد گشت. زمان فرآیند تعمیر و بازگشت گوشی، ۲ الی ۳ روز کاری برای تحویل گرفتن گوشی به وسیله‌ی شرکت، ۵ الی ۷ روز کاری برای تعمیر دستگاه و ۲ دو روز کاری برای بازگرداندن فبلت گلکسی نوت ۷ خواهد بود. بنابراین، حداقل زمان ممکن برای تعمیر و بازگشت گوشی، ۹ روز کاری و حداکثر زمان زمان لازم برای این کار، ۱۲ روز کاری طول خواهد کشید.

هزینه‌ی تعویض صفحه نمایش گلکسی نوت ۷ مشابه با هزینه‌ی تعویض نمایشگر گوشی گلکسی اس 7 اج است. اگر اغلب گوشی گلکسی نوت ۷ از دستان شما سقوط کرده و هزینه‌ی ۲۷۰ دلاری تعویض صفحه نمایش زیاد به نظر می‌رسد، می‌توانید راهکار حافظتی مضاعف سامسونگ را به کار ببرید. به این صورت که می‌توانید با پرداخت ۱۲۹ دلار، نمایشگر فبلت خود را به مدت ۲ سال بیمه کنید. در این مدت حداکثر می‌توانید دوبار اقدام به تعویض رایگان نمایشگر آسیب دیده‌ی دستگاه بکنید.

آیا حاضر به تقبل هزینه‌ی ۲۷۰ دلاری تعویض نمایشگر گلکسی نوت ۷ هستید؟ با این هزینه می‌توان یک گوشی جذاب دیگر خرید!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات