میزو پرو 7 با نمایشگر خمیده 23 شهریور معرفی می شود

دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پرو ۷ نام پرچمدار آتی شرکت چینی میزو است که حال شرکت تولید کننده، دعوتنامه مراسم معرفی آن را ارسال کرده است. علاوه بر این دعوتنامه، امروز شاهد لیستی از سوی AnTuTu نیز بودیم که در آن مشخصات مختصری از این دستگاه اعلام شده است. همراه زومیت باشید تا هرچه بیشتر با میزو پرو ۷ آشنا شویم.
تبلیغات

میزو Pro 7 ماه آینده معرفی می‌شود. حدود شش ماه پیش بود که این شرکت پرو ۶ را به عنوان پرچمدار معرفی کرد. میزو امروز یک تیزر تبلیغاتی را منتشر کرده است که در آن زمان معرفی پرچمدار جدید را ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) اعلام کرده و شعار این تیزر تبلیغاتی نیز «پیشرفته‌تر از پیشرفته» است.

علاوه بر این تیزر تبلیغاتی که امروز منتشر شده، محصول مذکور در بنچمارک AnTuTu نیز دیده شده است. از مشخصاتی که AnTuTu اعلام کرده می‌توان به نمایشگری با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین مکالمات تصویری ۵ مگاپیکسلی و ۴ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. این بنچمارک پردازنده محصول مذکور را سامسونگ اکسینوس ۸۸۹۰ اعلام کرده، اما انتظار می‌رفت که روی این محصول شاهد پردازنده مدیاتک باشیم.

میزو پرو 7

علاوه بر مشخصات داخلی، انتظار می‌رود که پرچمدار جدید میزو همانند محصولات اج سامسونگ، دارای نمایشگری خمیده باشد. هفته گذشته رندر‌هایی از این تلفن هوشمند منتشر شد که خبر از نمایشگری خمیده در این دستگاه می‌دادند و خمیدگی این نمایشگر نیز شبیه به صفحه نمایش گلکسی اس ۷ اج و گلکسی نوت ۵ بود. البته در طول هفته گذشته تصاویر مختلفی از این تلفن هوشمند فاش شده است که در همه آن‌ها می‌شود نمایشگر خمیده دستگاه را مشاهده کرد. سامسونگ و میزو در گذشته روابط تجاری نزدیکی با یکدیگر داشتند و میزو نیز قطعات مختلفی را از این شرکت کره‌ای خریداری کرده است. احتمال می‌رود که اخبار منتشر شده در خصوص این پرچمدار جدید درست باشند.

میزو پرو 7

نظر شما در خصوص میزو پرو ۷ چیست و چه انتظاراتی از آن دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات