مک لارن 570GT را با بهینه سازی‌ های بخش ویژه خود معرفی کرد

دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مک‌لارن در رویداد خودروی Pebble Beach از نسخه‌ی بهینه‌شده‌ی 570GT توسط بخش عملیات ویژه‌ی خود شده است. برای آشنایی بیشتر با این خودروی زیبا و توانمند، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سوپراسپرت زیبای570GT آخرین خودرویی است که تحت بهبود‌های بخش عملیات ویژه‌ی مک‌لارن (MSO‌) قرار گرفته است. این بخش خاص از مک‌لارن به ارتقای قابل توجه محصولات این شرکت شهرت دارد.

مک لارن 570gt

MSO از خروجی اگزوز تیتانیومی پیشرفته‌ای استفاده کرده که ۳۰ درصد سبک‌تر از نمونه‌ی فولاد ضدزنگ استاندارد به کار رفته در خودرو است و صدای جذاب‌تری دارد.

طبق گفته‌های مک‌لارن، بخش عملیات ویژه‌ی این شرکت از تجربیات بدست آمده در ارتقای 675LT استفاده کرده تا صدای رسا‌تر و جذاب‌تری در 570GT تولید کند. پوشش تیتانیوم نیترید طلایی رنگ به کار رفته در سیستم اگزوز این این خودرو، در اثر حرارت به رنگ آبی تبدیل می‌شود که جلوه‌ی ظاهری فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند.

مک لارن 570gt

بخش عملیات ویژه‌ی مک‌لارن از رنک سفید صدفی برای بدنه‌ی خودرو استفاده کرده که در کنار رنگ مشکی پیانو رینگ‌ها، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر عقب، سپر جلو و ورودی‌ هوای جانبی خودرو، جذابیت بالایی را برای بینندگان به همراه دارد.

مک لارن 570gt

مک‌لارن 570GT بخش عملیات ویژه‌ی این شرکت، از سقف الکتروکرومیک نیز بهره می‌برد که در حال توسعه برای استفاده در نمونه‌ی استاندارد این خودرو است. این تکنولوژی در طول روز از ورود شدید نور خورشید به خودرو جلوگیری می‌کند در حالی که در شب همانند شیشه آسمان را برای سرنشینان به نمایش می‌گذارد. البته سرنشینان می‌توانند به صورت دستی درجه‌ی شفافیت این سقف پیشرفته را از ۵ درجه‌ی شفافیت مختلف از شفاف کامل تا تیره، تنظیم کنند.

مک‌لارن در بخش کابین خودرو نیز تغییرات گسترده‌ای اعمال کرده است. چرم باکیفیت، سیستم صوتی با ۱۲ عدد اسپیکر از برند Bowers and Wilkins و استفاده گسترده از فیبرکربن شفاف، نمای بسیار زیبایی به این خودرو داده است. پل مکنزی مدیر بخش عملیات ویژه‌ی مک‌لارن در خصوص معرفی 570GT‌ گفت:

این دومین سالی است که مک‌لارن از رویداد Pebble Beach برای معرفی محصولات بخش MSO استفاده می‌کند. ما با 570GT توانایی خود را در مهندسی و سفارشی‌سازی خودرو‌های اسپرت خود نشان دادیم. سقف الکتروکرومیک این خودرو یکی از پیشرفته‌ترین نمونه‌های موجود در جهان است که به خوبی نیاز مشتریان خاص ما را تامین می‌کند.

مک‌لارن سال گذشته نمونه‌ی ارتقا یافته‌ی 570S را در رویداد خودرویی Pebble Beach معرفی کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات