گلکسی سی 9 با نمایشگر 5.7 اینچی رویت شد

دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ تصمیم دارد محصول جدیدی را با نام گلکسی C9 معرفی کند. چندی پیش اخباری در خصوص این تلفن هوشمند با نام کد Amy منتشر شد. امروز شاهد اطلاعاتی از سوی Zauba هستیم که نشان می‌دهد چند نسخه از این دستگاه جهت تست و بررسی وارد هندوستان شده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اوایل این هفته خبری در خصوص محصول جدید سامسونگ منتشر شد. این خبر حاکی از آن بود که سامسونگ روی محصول جدیدی از سری C کار می‌کند و کد آن Amy است. گفته می‌شد که این نام کد مربوط به گلکسی C9 است و شماره مدل SM-C9000 را دارد. البته همانند سایر محصولات سری C، انتظار می‌رفت که این دستگاه نیز تنها در چین عرضه شود. حال اطلاعاتی از سوی وب‌سایت واردات و صادرات هندوستان (Zauba) منتشر شده که نشان می‌دهد چند نسخه از SM-C9000 وارد این کشور شده است. در لیست واردات، سایز نمایشگر این دستگاه ۵.۷ اینچ ذکر شده است.

گلکسی C9

اولین دستگاه از سری گلکسی سی، C5 نام داشت که از نمایشگری ۵.۲ اینچی از نوع سوپر آمولد و وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد. با این اوصاف انتظار می‌رود که محصول جدید این سری نیز نمایشگری با این وضوح یا بالاتر داشته باشد. سامسونگ در اغلب موارد محصولاتی را که فعلا معرفی نکرده، با هدف تحقیق و توسعه به هندوستان ارسال می‌کند. البته این احتمال نیز وجود دارد که محصول ارسال شده به هندوستان یک طرح اولیه از گلکسی C9 باشد. با این اوصاف ممکن است سایز نمایشگر و سایر مشخصات این دستگاه در اخبار هفته‌های آتی متفاوت ذکر شود. سامسونگ تاکنون هیچ موردی را در خصوص محصول مذکور تایید نکرده است. به همین دلیل فعلا معلوم نیست که گلکسی سی ۹ چه زمانی معرفی می‌شود و چه قیمتی خواهد داشت.

شما چه انتظاراتی از Galaxy C9 دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات