تسلا یکی از مدیران اپل را استخد‌ام کرد

دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تسلا یکی دیگر از مدیران شرکت اپل را برای مدیریت فرآیند‌های توسعه و تولید استخدام می‌کند. تسلا با توجه به استقبال گسترده‌ از مدل ۳، تلاش زیادی برای افزایش پروسه‌ی تولید و تحویل به موقع خودروهای پیش‌خرید شده می‌کند. برای آگاهی از جزییات این خبر و سمت او در شرکت تسلا با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ظاهرا جنگ بین اپل و تسلا در استخدام نیروهای یکدیگر، پایانی ندارد. دیوید ارهارت، مدیر مهندسی قابلیت اطمینان شرکت اپل به تازگی و در ماه گذشته کوپرتینو را ترک کرد و بدون هیچ فوت وقتی به تسلا پیوست. در این شرکت نیز به طور مشابه وی را در سمت مدیر ارشد قابلیت اطمینان و آزمایش به کار گرفتند.

ایلان ماسک، مدیر تسلا به تازگی عنوان کرده است که با مشکلات جدی در خط مونتاژ (از آن به عنوان جهنم تولید یاد می‌شود) مواجه بوده‌اند که تا نیمه‌ی اول امسال (نیمه‌ی ماه ژوئن) نیز ادامه داشت. اما در نهایت تسلا موفق به حل این مشکل شده است تا جایی‌ که این کارخانه از توانایی خود مبنی بر تولید هفتگی ۲۰۰۰ دستگاه خودرو پرده برداشت. ماسک در ادامه افزود: «اکنون خطوط تولید و تامین‌کنندگان ما می‌توانند به خوبی به فعالیت خود ادامه‌ می‌دهند.»

مدیران اجرایی به تحلیل‌گران اطمینان دادند که ایلان ماسک، به طور شخصی در بسیاری از اخراج‌ها که موجب کاهش حجم تولید شده بود، نقش داشته است. بنا به گزارش الکترک، این شرکت اکنون تمرکز و منابع بسیاری را صرف فعالیت‌هایی از جمله افزایش تیم قابلیت اطمینان از چند مهندس به بیش از ۴۰ پرسنل تمام وقت، کرده است.

تحویل زود هنگام خودروی الکتریکی مدل ۳، شاید بتواند موجب حذف دیدگاه‌های منفی ناشی از تاخیر چند‌ساله‌ی سه خودروی اول شرکت تسلا شود. این شرکت اکنون به دلیل پیش‌فروش نزدیک به ۴۰۰ هزار دستگاه مدل ۳، فشار قابل‌توجهی را تحمل می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات