جیمی لین، هنرپیشه تایوانی تصویری از آیفون 7 فاش کرد

دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جیمی لین (Jimmy Lin) هنرپیشه‌ی معروف تایوانی است که پیش از این تصاویری از گوشی‌های آیفون 5، آیفون 6 و آیفون 6 پلاس را قبل از معرفی رسمی فاش کرده بود. این هنرپیشه که گیک ابزارهای فناوری به شمار می‌رود به تازگی تصویر جدیدی از خود منتشر کرده که در حال کار با محصول جدید اپل یعنی آیفون ۷ پلاس است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

جیمی لین یکی از هنرپیشه‌‌های معروف تایوانی است که در فیلم‌های پرمخاطب نوجوانان در این کشور بازی می‌کند. لین در سال ۲۰۱۲ و قبل از معرفی رسمی آیفون ۵ تصویری از خود همراه با این گوشی در شبکه‌ی اجتماعی weibo منتشر کرد. در سال ۲۰۱۴ و قبل از معرفی رسمی آیفون ۶، این هنرپیشه تصویری از گوشی مورد نظر را در کنار آیفون ۵ منتشر کرد و چند روز بعد آیفون ۶ پلاس خود را در کنار آیفون ۵ اس که در حال تعمیر بود به نمایش گذاشت. تصاویری که او تا کنون منتشر کرده، توسط نمایندگی‌های رسمی اپل در کشورش تایید شده‌اند.

در روزهای اخیر لین تصویر جدیدی از خود منتشر کرده که در حال کار با آیفون ۷ پلاس است. با دقت به این تصویر می‌توان دوربین دوگانه‌ی در نظر گرفته شده برای این گوشی را مشاهده کرد. با توجه به روند قبلی لین و این مورد که تمامی تصاویر منتشر شده توسط او تاکنون مورد تایید مقامات رسمی بوده‌اند، می‌توان امیدوار بود که گوشی موجود در تصویر، گوشی واقعی آیفون ۷ پلاس است. به هر حال برای تایید نهایی تمامی مطالب، شایعات و تصاویری که تا‌کنون از گوشی‌های سال ۲۰۱۶ اپل منتشر شده‌اند، باید تا تاریخ رسمی معرفی آنها یعنی ۷ سپتامبر منتظر بمانیم.

جیمی لین
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات