شیائومی می نوت 2 با نمایشگر خمیده و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود

یک‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی چهارم شهریور کنفرانسی خبری در پکن برگزار می‌کند که فعلا معلوم نیست چه محصولی در آن معرفی می‌شود. اما امروز تصویری منتشر شده که می نوت ۲ را نشان می‌دهد و مشخصاتی از آن نیز در این تصویر وجود دارد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شیائومی رویدادی را برای ۲۵ آگوست (۴ شهریور) در پکن ترتیب داده است که بر اساس شایعات انتظار می‌رود در کنفرانس مذکور شاهد تلفن هوشمند جدید یا ساعت شیائومی باشیم. برخی از اخبار مدعی شده‌اند که در این رویداد ردمی ۴ معرفی می‌شود و برخی دیگر نیز خبر از Mi Note 2 می‌دهند. اما از سوی دیگر، برخی اخبار نیز حاکی از این هستند که شیائومی تصمیم دارد اولین ساعت هوشمندش را این ماه معرفی کند. اما فعلا باید منتظر ماند و دید که شیائومی چه محصولی را برای رویداد آتی‌ خود آماده کرده است.

یکی از کاربران Weibo به نام KJuma@ تصویری را منتشر کرده که می نوت ۲ را با صفحه نمایش خمیده و شیشه 3D نشان می‌دهد. این نسخه ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. از سایر مشخصات این محصول می‌توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱، نمایشگر ۵.۵ اینچی از نوع OLED، سنسور اثر انگشت در دکمه هوم و دوربین دوگانه اشاره کرد.

شایعات در خصوص قیمت این محصول حاکی از این هستند که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن ۲۷۹۹ یوآن (۴۲۳ دلار) قیمت خواهد داشت. نسخه ۶۴ گیگابایتی آن نیز که حافظه رم یکسانی دارد با قیمت ۲۴۹۹ یوآن (۳۷۷ دلار) عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات