مایکروسافت مشکل باتری سرفیس پرو 3 را با بروزرسانی نرم افزاری حل می‌کند

یک‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سرفیس پرو 3 یکی از جذاب‌ترین محصولات مایکروسافت است که طرفداران زیادی دارد. مدتی است کاربران این محصول با مشکل شارژدهی باتری روبرو هستند. مایکروسافت با اطلاع از این مشکل اعلام کرده است که با یک بروزرسانی نرم‌افزاری این مشکل را برطرف خواهد کرد.
تبلیغات

در مدت اخیر بارها اخباری مبنی بر مشکل شارژدهی باتری سرفیس پرو ۳ گزارش شده است. در همین ارتباط مایکروسافت اعلام کرده که وجود هرگونه مشکل سخت‌افزاری در رابطه با مشکل باتری سرفیس پرو ۳ منتفی است. ردموندی‌ها اعلام کرده‌اند که در حال کار روی راه‌حل برطرف کردن این مشکل هستند و به زودی با یک بروزرسانی نرم‌افزاری، شارژدهی باتری این تبلت ویندوزی به حالت عادی باز خواهد گشت. این کمپانی اعلام کرده است بعد از انجام تست‌های لازم این فایل بروزرسانی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. البته در شرایط فعلی پیشنهاد مایکروسافت تعویض دستگاه است.

این خبر نمی‌تواند برای دارندگان سرفیس پرو ۳ خوشایند باشد. چرا که آنها مجبور هستند برای دریافت مدل جدید که خیلی هم به آن نیازی ندارند، ۴۵۰ دلار یا بیشتر بپردازند. همچنین، برخی از کاربران نگران این موضوع هستند که تا زمان انتشار بروزرسانی مورد نظر مایکروسافت، باتری آنها کاملا از کار بیافتد و مجبور شوند هزینه‌ی اضافی برای خرید یک باتری جدید بپردازند.

باید منتظر باشیم ببینیم راهکار مایکروسافت برای جلب رضایت کاربران سرفیس پرو ۳ چیست؟ آیا این کمپانی می‌تواند خیلی زود بروزرسانی نرم‌افزاری را آماده کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات