زد 2 محصول تایزنی سامسونگ دوم شهریور ماه معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
زد ۲ نام محصول تایزنی جدید سامسونگ است که بر اساس دعوتنامه این شرکت، دوم شهریور ماه معرفی می‌شود. رویداد آتی سامسونگ ۲۳ آگوست در هندوستان برگزار می‌شود و در جریان آن جانشین سامسونگ زد ۱ معرفی خواهد شد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

بیش از یک سال پیش سامسونگ محصولی تایزنی را با نام Z۱ معرفی کرد. حال سامسونگ در نظر دارد جانشین این محصول را با نام سامسونگ Z2 معرفی کند. به احتمال زیاد این محصول به صورت رسمی هفته آینده، روز ۲۳ آگوست در هندوستان معرفی می‌شود.

همان‌طور که در دعوتنامه مشاهده می‌کنید، سامسونگ دوم شهریور رویدادی را در هندوستان برگزار می‌کند که در جریان آن تصمیم دارد به "نوآوری معنی‌دار بعدی" بپردازد. اگرچه از نام این رویداد نمی‌توان به وجود زد ۲ پی برد اما به احتمال زیاد، کنفرانس هفته آتی سامسونگ یک رویداد تایزنی است و در جریان آن سامسونگ زد ۲ نیز معرفی می‌شود.

تاکنون اخبار زیادی در خصوص Samsung Z2 منتشر شده است و به لطف همین اخبار تاحدود زیادی با این محصول آشنا شده‌ایم. همانند زد ۱، زد ۲ نیز محصولی ارزان قیمت است و از سخت‌افزار نسبتا پایینی برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند دارای نمایشگری ۴ اینچی از نوع آمولد است که وضوح ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل را ارائه می‌کند. یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز نیز وظیفه پردازش‌های آن را برعهده دارد. از سایر مشخصات این تلفن هوشمند می‌توان به LTE، دوربین ۵ مگاپیکسلی، دوربین مکالمات تصویری VGA، حافظه رم ۱ گیگابایتی و ۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که امکان افزایش حافظه دستگاه از طریق کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد.

سامسونگ زد ۲ سومین موبایل تایزنی سامسونگ است. نیمه دوم سال ۲۰۱۵ این شرکت محصولی تایزنی را با نام زد ۳ معرفی کرد که نمایشگری ۵ اینچی داشت و تنها در برخی بازارها عرضه شد. فعلا معلوم نیست که سامسونگ این محصول جدید را در آمریکای شمالی عرضه خواهد کرد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات