تصویری از صفحه نمایش Elephone S7 فاش شد

یک‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Elephone S7 نام محصول جدید کمپانی چینی الفون است که به زودی به طور رسمی معرفی خواهد شد. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی این گوشی، انتشار تصاویر، مشخصات و شایعات پیرامون آن نیز افزایش می‌یابد. به تازگی تصاویری از صفحه‌نمایش این گوشی که حالتی خمیده دارد منتشر شده است. طبق خبرهای منتشر شده، الفون اس ۷ در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی پرچمدار جدید الفون یعنی Elephone S7، انتشار تصاویر، اخبار و شایعات پیرامون آن نیز به اوج خود می‌رسد. الفون اس ۷ مجهز به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی FHD است و حالتی خمیده و بدون حاشیه برای آن طراحی شده است.

پرچمدار سال ۲۰۱۶ شرکت چینی الفون، علاوه بر ظاهر زیبا و جذابی که دارد، مشخصات سخت‌افزاری مختلفی را برای انتخاب به کاربر عرضه می‌کند تا با توجه به بودجه‌ی خود اقدام به خرید کند. این گوشی مجهز به پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای Helio X20 است و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، آن را به یک پرچمدار مناسب تبدیل کرده است. یک سنسور اثر انگشت نیز در دکمه‌ی فیزیکی هوم این گوشی گنجانده شده است.

این گوشی در دو نسخه‌ی پایین رده و حرفه‌ای عرضه خواهد شد. طبق اخبار منتشر شده، قیمت الفون اس 7 از ۹۹ دلار شروع خواهد شد. در مورد تاریخ دقیق عرضه‌ی Elephone S7 خبری منتشر نشده اما شایعات حاکی از آن است که این گوشی در ماه سپتامبر سال جاری معرفی خواهد شد.

elephone s7
elephone s7
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات