سامسونگ طی سه ماهه دوم 2016، بزرگترین عرضه کننده گوشی هوشمند در هند شد

شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آمارهای ارائه شده از بازار هند در سه ماهه‌ی دوم ۲۰۱۶ نشان از این دارد که سامسونگ رتبه‌ی اول را از نظر عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند در این کشور از آن خود کرده است. در حالی که اپل، رقیب این کمپانی در بازار جهانی جایی در میان رتبه‌های اول هند ندارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی کره‌ای سامسونگ بار دیگر موفق شده تا از نظر تعداد گوشی‌های هوشمند عرضه شده به بازار در کشور هند، جایگاه اول را در بهار سال جاری کسب کند. اپل به عنوان اصلی‌ترین رقیب سامسونگ در بازار نتوانسته موفقیت چندانی داشته باشد، بطوری که این کمپانی جایی در میان رتبه‌های اول از نظر میزان عرضه ندارد.

براساس اطلاعات ارائه شده که برگرفته از گزارش IDC است، سامسونگ عنوان بزرگ‌ترین عرضه کننده‌ی گوشی‌های هوشمند در بازار هند را با در اختیار داشتن ۲۵.۱ درصد از بازار در اختیار دارد. پس از سامسونگ، کمپانی میکرومکس با در اختیار داشتن ۱۲.۹ درصد جایگاه دوم را از آن خود کرده است. لنوو که شامل گوشی‌های هوشمند موتورولا نیز می‌شود با در اختیار داشتن ۷.۷ درصد از بازار هندوستان، در جایگاه سوم قرار گرفته است.

سهم تولیدکنندگان گوشی در هند

سامسونگ دو سال پیش شاهد کاهش سهم خود از بازار هند به کمتر از ۲۰ درصد بود، اما عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند خوش‌فروشی نظیر گلکسی جی ۵ و گلکسی جی ۷ باعث بهبود وضعیت این غول کره‌ای شده است. سامسونگ همچنین از سال گذشته نمونه‌های دو سیم کارته‌ی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را نیز راهی بازار کرده است. آیفون‌های اپل در هندوستان فروغ چندانی ندارند چرا که در ماه‌های اخیر تغییرات ارزی باعث بالارفتن قیمت آیفون شده است. تیم کوک نیز افزایش ارزش دلار را یکی از عواملی خوانده بود که باعث کاهش فروش آیفون‌های اپل شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات