هوندا قیمت سوپراسپرت NSX را اعلام کرد

پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
هوندا سرانجام قیمت مدل ۲۰۱۷ سوپر اسپرت NSX را اعلام کرد. قیمتی که برای این خودروی مورد انتظار تعیین شده، معادل ۳۲۰ هزار دلار است. در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

سرانجام قیمت هوندا NSX که در برخی بازار‌ها نیز با نام آکورا NSX به فروش می‌رود، اعلام شد که رقمی معادل ۳۲۰ هزار دلار است. این رقم از قیمت قبلی که برای این خودرو اعلام شده بود بیشتر است.

هوندا NSX

هوندا NSX مدل ۲۰۱۷ از یک پیشرانه‌ی ۳.۵ لیتری شش سیلندر وی شکل مجهز به دو توربوشارژر بهره می‌برد. این پیشرانه به سیستم نیرو محرکه‌ی الکتریکی متصل است که مجموع قدرت خروجی را به ۵۷۲ اسب بخار می‌رساند؛ گشتاور این خودرو نیز معادل ۶۴۶ نیوتن‌متر است.

چنین ارقامی، این خودروی ژاپنی را هم رده‌ی خودروهایی مانند لامبورگینی هوراکان، آئودی R8، پورشه ۹۱۱ توربو و مک‌لارن 570S قرار می‌دهد.

هوندا NSX

از نظر بازه‌ی قیمتی این خودرو دارای قیمت بالاتری نسبت به برخی رقبا مانند مدل پا به سن گذاشته‌ی مازراتی گرن توریسمو استراداله‌ یا استون مارتین V12 ونتیج S قرار داد. سایر رقبا نیز اعم از آئودی  R8 و نسخه‌ی تک دیفرانسیل لامبورگینی هوراکان با نام LP580-2 دارای قیمت‌هایی کمتر از سوپراسپرت هوندا هستند.

هوندا NSX مدل ۲۰۱۷ البته دارای قیمتی کمتر از نسخه‌ی چهار چرخ محرک لامبورگینی هوراکان با نام LP610-4 و فراری ۴۸۸ جی‌تی‌بی است. البته نباید فراموش کرد که هوندا NSX دارای قیمتی بیش از دو برابر رقیب هموطن و سرسخت خود، نیسان GT-R است.

هوندا NSX

نسل جدید NSX قرار است که چهره‌ی هوندا را به عنوان سازنده‌ی خودروهای توانمند اسپرت احیا کند. همچنین مدل سیویک Type-R نیز به دنبال این خودرو عرضه خواهد شد.

هوندا NSX

طبق گفته‌ی یکی از مدیران منطقه‌ای هوندا، عرضه‌ی NSX این پیام را به مشتریان این برند می‌دهد که هوندا می‌تواند سطح بسیار بالایی از عملکرد و توانایی‌های مهندسی را ارایه دهد و تخصص این خودرو ساز تنها به تولید مدل‌های اقتصادی، کوچک و شاسی‌بلند‌ها محدود نمی‌شود؛ بلکه هوندا می‌تواند سوپر‌اسپرتی توانمند با تکنولوژی هیبریدی را نیز به مشتریان خود ارایه کند.

NSX به عنوان گران قیمت‌ترین هوندایی که تا کنون در بازار عرضه شده است. این خودرو از هشت رنگ برای بخش بیرونی خود و سه رنگ برای تزیینات داخلی سود می‌برد. سه عدد از رنگ‌های قابل سفارش برای این خودرو از نوع سالید هستند و سه عدد دیگر نیز از نوع متالیک بوده و دارای ۱۵۰۰ دلار قیمت بیشتر هستند؛ دو رنگ باقی مانده هم از نوع خاص و دارای قیمت ۱۰ هزار دلاری هستند.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات