تماشا کنید: نگاه نزدیک به هدست واقعیت مجازی Gear VR‌ جدید سامسونگ

سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ دقایقی پیش از نسخه جدید هدست واقیت مجازی Gear VR‌ رونمایی کرد. در ادامه در قالب تصاویر نگاه دقیق‌تری به این هدست واقعیت مجازی می‌اندازیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هدست Gear VR از تاچ‌پد جدید، پشتیبانی از USB نوع C و دامنه دید کمی وسیع‌تر نسبت به مدل پیشین بهره می‌برد. این هدست ۹۹ دلار قیمت دارد و از ۲۹ مرداد به فروش می‌رسد. پیش فروش Gear VR نیز از فردا آغاز می‌شود. 

این هدست واقعیت مجازی همزمان با معرفی گلکسی نوت ۷ معرفی شد که از نمایشگر سوپر امولد با تراکم پیکسلی ۵۱۸ پیکسل بر اینچ مشابه با گلکسی نوت ۵ و پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ مشابه با گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج بهره می‌برد. به این ترتیب شاید علاقمندان واقعیت مجازی سامسونگ هنوز باید منتظر نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سامسونگ باشند تا بتوانند تغییرات بنیادین در رزولوشن و توان پردازشی ارائه شده را ببینند.

Gear VR
Gear VR
Gear VR

تغییرات هدست جدید در دو بخش طراحی ظاهری و سخت‌افزاری خلاصه می‌شود. در بخش طراحی سامسونگ سعی کرده تا ایرادات نسخه‌ی قبلی هدست خود را بهبود دهد، بدین ترتیب قسمت سفید رنگ داخلی لنز‌ها همانند رنگ کلی هدست به مشکی تغییر داده شده‌ تا از بازتاب نور در حین استفاده جلوگیری شود. از طرفی دیگر ضخامت دستگاه کمتر و بند‌های آن بلندتر در نظر گرفته‌ شده‌اند تا کاربر در حین استفاده خیلی اذیت نشود. دکمه‌ها بازطراحی و دکمه‌های اختصاصی فروشگاه Oculus و کتابخوانه تعبیه شده‌اند.

گیر وی آر جدید سامسونگ نسخه‌ای به روزتر با طراحی زیباتر نسبت به نسخه قبلی است و با توجه به قیمت مناسبی که نسبت به کیفیت بالای خود دارد می‌تواند رقبا را باز هم تحت فشار قرار دهد. نظر شما در مورد Gear VR جدید سامسونگ چیست؟

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی نوت 7 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات