سامسونگ همراه با گلکسی نوت 7، نسخه جدید هدست Gear VR را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
در جریان معرفی گوشی جدید ساموسنگ نوت ۷، کره‌ای‌ها از نسخه‌ی جدید هدست واقعیت مجازی Gear VR رونمایی کرد. عمق تصویر در هدست جدید بهبود زیادی داشته و سامسونگ از درگاه جدید USB نوع C برای آن استفاده کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هدست‌های Gear VR برای آن دسته از دوست‌داران واقعیت مجازی گزینه‌ی بسیار ایده‌آلی به شمار می‌روند. چرا که علاوه بر پشتیبانی از گوشی‌های موبایل سامسونگ از قیمت رقابتی‌تری نسبت به هدست‌های دیگر مثل وایو اچ‌تی‌سی برخوردار است. امروز سامسونگ همراه با معرفی گلکسی نوت ۷ از نسخه‌ی جدید هدست خود رونمایی کرد.

تغییرات هدست جدید در دو بخش طراحی ظاهری و سخت‌افزاری خلاصه می‌شود. در بخش طراحی سامسونگ سعی کرده تا ایرادات نسخه‌ی قبلی هدست خود را بهبود دهد، بدین ترتیب قسمت سفید رنگ داخلی لنز‌ها همانند رنگ کلی هدست به مشکی تغییر داده شده‌ تا از بازتاب نور در حین استفاده جلوگیری شود. از طرفی دیگر ضخامت دستگاه کمتر و بند‌های آن بلندتر در نظر گرفته‌ شده‌اند تا کاربر در حین استفاده خیلی اذیت نشود. دکمه‌ها بازطراحی و دکمه‌های اختصاصی فروشگاه Oculus و کتابخوانه تعبیه شده‌اند.

gear vr

دربخش سخت‌افزاری نیز سامسونگ همانند گوشی نوت ۷ از درگاه USB نوع C برای اتصال هدست خود به گوشی استفاده کرده است. همچنین سامسونگ برای کاربران گوشی گلکسی اس ۷ که از این درگاه بی‌نصیب مانده‌اند قابلیت تعویض درگاه را برای نسخه‌ی جدید هدست Gear VR به کار برده است. به لطف این تبدیل کاربران گوشی‌های پرچمدار دیگر سامسونگ نیز می‌توانند از این هدست استفاده کنند. درگاه یو‌اس‌بی در قسمت پایینی هدست قرار دارد و می‌تواند علاوه بر شارژ کردن گوشی موبایل به وسایل جانبی دیگر نیز متصل شود.

همچنین عمق تصویر (FoV) به ۱۰۱ درجه ارتقا پیدا کرده است؛ عمق تصویر نسخه‌ی قبلی ۹۶ درجه بود.

با این حال سامسونگ برنامه‌ای برای تعویض هدست‌های قبلی کاربران یا عرضه‌ به صورت باندل توسط گلکسی نوت ۷ ندارد. اگرچه کره‌ای‌ها برای خریداران نوت ۷ هدیه‌هایی مثل کارت حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی یا دستبند Gear Fit2 در نظر گرفته‌اند.

gear vr

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی نوت 7 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات