گلکسی فولدر 2 گواهینامه TENAA را دریافت کرد

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی فولدر ۲ نام جدیدترین محصول کمپانی کره‌ای سامسونگ با طراحی تاشو است. نسل قبلی این گوشی تاشو با نام گلکسی فولدر سال گذشته معرفی شد و کاربران انتظار دارند که نسخه‌ی دوم تلفن هوشمند تاشوی سامسونگ، پیشرفت‌های مثبتی نسبت به نسخه‌ی قبلی داشته باشد. طبق نظر کارشناسان، این گوشی برای بازار کره و دیگر کشورهای آسیایی طراحی شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی تلفن همراه در جهان، تلاش زیادی می‌کند تا انواع بخش‌های این بازار را در اختیار بگیرد و قشرهای مختلف کاربران را برای خرید محصولاتش تشویق کند. این شرکت پس از عرضه‌ی نسبتا موفقیت‌آمیز گلکسی فولدر، در حال انجام مراحل نهایی برای عرضه‌ی رسمی دومین گوشی هوشمند تاشوی خود با نام Galaxy Folder 2 است.

کارشناسان معتقدند سامسونگ این دستگاه تاشو را به صورت اختصاصی برای بازار کره و دیگر کشورهای آسیایی طراحی کرده است. حس استفاده از یک گوشی هوشمند تاشو، برای بسیاری کاربران جذاب و هیجان‌انگیز است. بعلاوه، کارشناسان معتقدند گلکسی فولدر ۲ پیشرفت‌های خوبی نسبت به نسل قبل داشته است. پس از این که این گوشی گواهی بلوتوث و FCC خود را دریافت کرد، به تازگی مشخصات این گوشی در وبسایت TENAA نیز تایید شده است. این بدان معنا است که گلکسی فولدر ۲ مراحل نهایی تولید و عرضه را پشت سر می‌گذارد.

galaxy folder 2

این گوشی که با نام SM-G1600 نیز شناخته می‌شود، ابعادی برابر با ۱۲۲*۶۰.۲*۱۵.۵ میلی‌متر دارد و وزن آن ۱۵۵ گرم گزارش شده است. طبق خبرهای منتشر شده، این گوشی مجهز به یک صفحه‌نمایش ۳.۸ اینچی خواهد بود که رزولوشنی برابر با نسل قبلی یعنی ۶۴۰*۴۸۰ خواهد داشت. پردازنده‌ی در نظر گرفته شده برای گلکسی فولدر ۲، یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای اسنپدراگون با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز است و ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه برای آن تعبیه شده است. دوربین پشتی این گوشی مجهز به یک لنز ۸ مگاپیکسلی است و برای دوربین سلفی از یک لنز ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. باتری Galaxy Foder 2 نیز ۱۹۵۰ میلی‌آمپری خواهد بود. از لحاظ نرم‌افزاری، اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات