بررسی تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی در کشور با حضور شهرام جزایری

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
همایش تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی در کشور برگزار می‌شود. نکته‌ی بارز برگزاری این همایش حضور شهرام جزایری به عنوان سخنران و نابغه‌ی اقتصادی است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

رویدادی با حضور فعالان تجارت اینترنتی و نوابغ داخلی و خارجی اقتصاد برای بررسی تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی برگزار می‌شود.

قرار است شهرام جزایری که در دوران آزادی پس از زندان قرار دارد به عنوان نابغه و فعال اقتصادی در آن سخنرانی کند.

به گفته‌ی مدیران برگزاری همایش بزرگ راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش، هدف از این همایش بررسی راهکارهای بازاریابی در اینترنت، بررسی تجارت الکترونیک، بررسی نمونه‌های موفق تجارت اینترنتی در ایران و برطرف کردن مشکلات کسب‌وکارهای نوین اینترنتی است که با حضور فعالان عرصه تجارت الکترونیک برگزار می‌شود.

در این همایش علاوه بر شهرام جزایری، افرادی چون مایکل لندر، مهدی جبرائیلی، حسین طاهری، حمیدرضا اسماعیل خو، آیت حسینی و محمد صادق ملکی در این همایش کارگاه یا سخنرانی خواهند داشت.

این همایش با هدف فرش قرمز انداختن برای شرکت‌های ایرانی جهت حضور در تجارت جهانی و کشورهای دیگر در پسا برجام است.

محمد صادق ملکی در نشست خبری این همایش گفت: «برای تجارت در عرصه‌ی اینترنت کشور باید اعتماد ایجاد کرد. برخی از سایت‌های فروشگاه اینترنتی این کار را با عملکرد خوبشان انجام دادند که نمونه‌ی آن دیجی کالاست. تا قبل از فعالیت این ‌سایت‌ها فروشگاه‌های اینترنتی با مشکلات مالی یا تحویل، نتوانستند اعتماد مردم را برای اقدام به خرید اینترنتی جلب نمایند.»

ملکی افزود: «عدم وابستگی به ذخایر زیرزمینی یکی از دستاوردهای مهمی است که تجارت الکترونیک می‌تواند برای کشور دربرداشته باشد. البته اقتصاد دانش‌بنیان هم در این راه یکی از ابزارهای تجارت الکترونیک است. متأسفانه در کشور ما اقتصاد دانش بنیان شامل شرکت‌هایی می‌شود که سخت‌افزار یا محصول فیزیکی داشته باشند، در حالی که نرم‌افزار و وب‌سایت یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصاد دانش‌بنیان است. امیدواریم این دیدگاه در کشور ما تغییر کند.»

او در مورد شهرام جزایری اعلام کرد: «او یکی از نوایغ و نخبگان اقتصادی کشور است و جدا از تخلفاتی که مرتکب شد، کارهای خوبی اقتصادی انجام داده که می‌توان از آنها درس‌های زیادی گرفت. شهرام جزایری در ۲۵ سالگی تعدا زیادی شرکت را مدیریت کرده و صادرات انجام می‌داد که این خود نمونه‌ای برای اثبات هوش اقتصادی اوست. باید از هوش افرادی چون جزایری استفاده کرد.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات