پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی نیمه اول سال ۲۰۱۶ متعلق به سامسونگ هستند

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در آخرین آماری که از فروش گوشی‌های هوشمند اندرویدی منتشر شده است بار دیگر گوشی‌های سامسونگ در صدر قرار دارند. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به سهم این گوشی‌های پر فروش در بازار بیاندازیم.
تبلیغات

بر کسی پوشیده نیست که شرکت‌‌های چینی در  چند سال اخیر به خصوص سال ۲۰۱۶ رشد خیره‌کننده‌ای داشته‌اند و غول‌های چینی  همچون هواوی، شیائومی و اوپو خود را به صدر پرفروش‌ترین‌ها نزدیک کرده‌اند. با وجود تمام این موفقیت‌ها سامسونگ همچنان در بازار گوشی‌های اندرویدی فروانروایی می‌کند و سه گوشی گلکسی اس ۷ اج، گلکسی جی ۲ (j2) و گلکسی اس ۷ این شرکت صدر جدول پرفروش‌ترین‌ گوشی‌های اندرویدی در نیمه نخست سال ۲۰۱۶ را در دست دارند. آمارهای پیشین نیز موفقیت گوشی‌های گلکسی اس ۷ در بازار را نشان می‌دادند و کارشناسان نیز موفقیت آن‌ها را پیش‌بینی کرده بودند.

پرفروش‌ترین‌های اندروید

در گزارشی که امروز توسط Strategy Analytics منتشر شد، سامسونگ گلکسی اس ۷ اج به عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی نیمه نخست سال ۲۰۱۶ شناخته شد. این موفقیت با توجه به استقبال‌های گسترده و نظرات مثبت پیرامون این گوشی خیلی دور از ذهن نبود. فروش بالای این گوشی با وجود قیمت بالای آن نشان از اعتماد خریداران به این برند کره‌ای دارد به طوری که در این بازه‌ی زمانی ۱۳.۳ میلیون دستگاه از این گوشی به فروش رسیده است.

گلکسی جِی ۲ و گلکسی اس ۷ در رتبه‌های دوم و سوم پرفروش‌ترین‌های نیمه نخست سال قرار گرفته‌اند. فروش بالای گلکسی جی ۲ که یک گوشی پایین‌رده محسوب می‌شود به وضوح نشان داد که سامسونگ در بازار پایین‌رده‌ها نیز موفق بوده است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود سامسونگ در نیمه نخست سال ۲۰۱۶ توانسته ۱۳ میلیون گلکسی جی ۲ به فروش برساند. شایان ذکر است در این بازه زمانی سامسونگ ۱۱.۸ میلیون گلکسی اس ۷ فروخته است.

در آمارهایی که پیش از این در مورد پرفروش‌ترین‌ گوشی‌های هوشمند در سه ماه اول ۲۰۱۶ توسط گارتنر منتشر شده بود، سامسونگ بالاتر از شرکت‌هایی همچون اپل و هواوی قرار داشت. این جایگاه‌ها برای نیمه دوم سال نیز به همین شکل باقی ماند به طوری که در این بازه شاهد قرار گرفتن اوپو در جایگاه چهارم و شیائومی در رده پنجم بودیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات