مرسدس میباخ 6 معرفی شد

جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مرسدس بنز تصاویر رسمی کوپه‌ی سوپرلوکس میباخ ۶ را منتشر کرد. این خودرو غول پیکر ۵.۵ متر طول دارد و از طراحی فوق‌‌العاده‌ای بهره می‌برد. برای آشنایی بیشتر با جدید‌ترین شاهکار مرسدس بنز، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

توسعه‌ی خودرو‌های عظیم امری بسیار دشوار است زیرا عموما تولید‌کنندگان موفق به ارایه‌ی طراحی نهایی جذابی نمی‌شوند. اما مرسدس بنز با خودروی مفهومی میباخ ۶ توانایی خود را در این زمینه به رخ رقبا کشیده است. این خودرو از طراحی بی‌نظیری بهره می‌برد و ظاهر تهاجمی آن نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب خواهد کرد.

مرسدس میباخ 6

دماغه‌ی کشیده در کنار بخش انتهایی کوتاه این خودرو یادآور مرسدس AMG GT و چراغ‌های باریک جلو و عقب نیز شباهت زیادی به خودرو‌ی مفهومی ویژن گرن توریسمو دارد. جلوپنجره‌ی این خودرو نیز همانند AMG GT R از خطوط عمودی تشکیل شده  که بر اساس گفته‌ی مرسدس بنز از طرح کت و شلوار‌های لوکس الهام گرفته شده است. مرسدس بنز همچنین از رینگ‌های ۲۴ اینچی با پوشش‌های شفاف بهره برده است که علاوه بر زیبایی، بهبود آیرودینامیکی خودرو را نیز به همراه دارد. درب‌های این خودرو نیز از نوع گالوینگ هستند.

مرسدس میباخ 6

در بخش قوای حرکتی، میباخ ۶ از چهار موتور الکتریکی با توان کل ۷۳۸ اسب بخار بهره می‌برد که بدین ترتیب این خودرو برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به تنها ۴ ثانیه زمان احتیاج خواهد داشت. بسته‌ی باتری ۸۰ کیلووات ساعتی نیز برای طی مسافت ۳۲۲ کیلومتر کافی خواهد بود. این خودرو همچنین از فناوری شارژ سریع نیز بهره می‌برد که به آن قابلیت شارژ کافی باتری برای طی مسیر ۱۰۰ کیلومتر را تنها در ۵ دقیقه می‌دهد. میباخ ۶ از شارژر‌های بیسیم و معمولی پشتیبانی می‌کند. اگر آمار و ارقام اعلامی مرسدس بنز صحت داشته باشد، میباخ ۶ یکی از توانمندترین خودرو‌های الکتریکی بازار خواهد بود. 

مرسدس میباخ 6

مرسدس میباخ ۶ در کابین خود از قابلیت‌های منحصر به فردی بهره می‌برد. در این خودرو از کیلومتر شمار آنالوگ استفاده شده است تا حال و هوای خودرو‌های کلاسیک در آن حفظ شود. مرسدس بنز همچنین از نمایشگر لمسی سراسری در بخش جلوی کابین استفاده کرده است که به نمایش اطلاعات مورد نیاز سرنشینان می‌پردازد. شیشه‌ی جلوی خودرو نیز شباهت زیادی به نمونه‌های موجود در فیلم‌های علمی تخیلی دارد و توانایی نمایش برخی از اطلاعات را دارد. در صندلی‌های خودرو نیز سنسور‌های متعددی به کار گرفته شده تا به صورت کامل توانایی تشخیص وضعیت جسمانی سرنشینان را دارد تا به نورپردازی و ماساژ سفارشی برای آن‌ها بپردازد.

مرسدس میباخ 6

هنوز مرسدس بنز هیچ برنامه‌ای برای تولید و عرضه‌ی این خودرو را ندارد. حتی برای برند سوپر لوکسی مانند میباخ، تولید خودروی میباخ ۶ دور از ذهن به نظر می‌رسد. البته پیش‌تر و زمانی که میباخ به صورت مستقل فعالیت می‌کرد و زیر پرچم مرسدس بنز قرار نداشت، این شرکت کوپه‌ی فوق‌العاده‌‌ی اگسلرو رو تولید و عرضه کرد. امیدواریم مرسدس بنز نیز همانند میباخ دست به تولید کوپه‌ی زیبای میباخ ۶ بزند.

مرسدس میباخ 6

مرسدس میباخ ۶ در مراسم Pebble Beach در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات