میزو ساعت هوشمند خود را با نام Meizu Light Smartwatch رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
این روزها ساعت‌های هوشمند یکی از حوزه‌های جذاب برای فعالیت تولیدکنندگان گجت‌های هوشمند است. کمپانی چینی میزو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ساعت هوشمند خود را در پلتفرم جذب سرمایه‌ی Taobao قرار داده است. این ساعت هوشمند Meizu Light Smartwatch نام گرفته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

میزو ساعت هوشمند خود را در پلتفرم جذب سرمایه‌ی Taobao رونمایی کرد. این ساعت هوشمند که Meizu Light Smartwatch نام دارد ظاهری شبیه به ساعت‌های معمولی دارد، حال آنکه قابلیت‌های این ساعت هوشمند باوجود شباهت به ساعت‌های معمولی، با انواع کلاسیک فاصله‌ی بسیار زیادی دارد.

در این ساعت هوشمند خبری از نمایشگر AMOLED یا سیستم عامل اندروید ور نیست و حتی نمی‌توان واچ‌فیس یا ظاهر ساعت را همچون سایر نمونه‌های هوشمند موجود در بازار عوض کرد. البته با تمام این تعاریف، ساعت هوشمند میزو نقاط قوت خود را دارد. این ساعت هوشمند قادر است تا با یک بار شارژ تا ۲۴۰ روز در حالت استندبای باقی بماند. ساعت هوشمند میزو در ۵ نمونه راهی بازار خواهد شد که متناسب با موقعیت‌ها و فعالیت‌های مختلف طراحی شده است. از جمله‌ی این نسخه‌ها می‌توان به نمونه‌ی مجهز به بند فلزی در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای اشاره کرد. همچنین باید به نمونه‌هایی با بند چرمی نیز اشاره کرد که در رنگ مشکی و قهوه‌ای طراحی شده است. در نهایت باید به نمونه‌ای با بند نایلونی سفید اشاره کرد.

ساعت هوشمند میزو

این ساعت هوشمند دارای فرم فکتور دایره بوده و قطر آن ۴۲ میلی متر است. ضخامت بدنه‌ی اصلی ساعت ۱۲ میلی‌متر است. میزو برای حفاظت از ساعت هوشمند خود پوشش کریستال یاقوت را انتخاب کرده و بدنه‌ی ساعت از استیل 316L است. در نمونه‌های چرمی از چرم ایتالیایی استفاده شده تا کیفیت محصول بسیار بالا باشد. از جمله‌ی قابلیت‌های دیگر باید به بلوتوث نسخه‌ی ۴.۰، ژیروسکوپ سه محوره و شتاب‌سنج برای اندازه‌گیری قدم‌ها، سنسور مغناطیسی و باتری ۲۷۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این ساعت هوشمند تا عمق ۳۰ متری قادر است در برابر نفوذ آب مقاومت کند.

ساعت هوشمند میزو

با استفاده از اپلیکیشن توسعه یافته برای این ساعت هوشمند می‌توان آن را به راحتی به گوشی هوشمند وصل کرد. قیمت ساعت هوشمند میزو تا حد زیادی وابسته به بند‌هایی است که برای آن انتخاب می‌شود. نمونه‌ی مجهز به بند نایلونی ۱۵۰ دلار و بند چرمی ۱۹۶ دلار است. نمونه‌ی مجهز به بند فلزی نیز ۲۲۶ دلار است. البته انتظار می رود قیمت این محصول پس از عرضه‌ی رسمی به بازار کمی گران‌تر باشد.

نظر شما در مورد این ساعت هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات