تماشا کنید: تست مقاومت، ضدخش بودن گلکسی نوت ۷ را زیر سوال می‌برد

پنج‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی نوت ۷ جدیدترین محصول سامسونگ است که به تازگی رونمایی و عرضه شده است. اخیرا تست مقاومتی از این گوشی گرفته شده که ضدخش بودن آن را تا حد زیادی زیر سوال برده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شاید شنیده باشید که برخی ادعا می‌کنند گلکسی نوت ۷ بهترین گوشی هوشمند دنیا است. این ادعا در برخی جنبه‌ها صحت دارد. اما صرف نظر از این که دستگاه مورد نظر چقدر پیشرفته و کامل باشد، همواره نقص‌ها و ایراداتی نیز در آن وجود دارد. البته افشای این ایرادات موجب کاهش شدید محبوبیت بهترین دستگاه‌های بالارده در نزد کاربران نمی‌شود، اما موجب خواهد شد مشتریان یاد بگیرند که چگونه سرمایه‌های مالی خود را حفظ کنند.

یکی از کاربران یوتیوب با نام کاربری JerryRigEverything به گرفتن تست‌های جان سختی و مقاومت از گوشی‌ها معروف است و بسیاری از آزمایش‌های مقاومت روی گوشی‌های هوشمند توسط وی صورت می‌پذیرد.

جری یک کاربر اندروید است و نخستین منبعی به شمار می‌رود که توضیحات جامعی در مورد سیستم خنک کننده‌ی پردازنده‌ی گلکسی اس ۷ و قابلیت مقاومت گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در برابر نفوذ آب و گرد و غبار ارائه داد. او این بار با تست مقاومت گلکسی نوت ۷ بازگشته است. بدون شک نتایج این تست شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

جری مقاومت صفحه نمایش گلکسی نوت ۷ را که با استفاده از گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود مورد آزمایش قرار داده و دریافته است که گلکسی نوت ۷ به اندازه‌ی نسل قبلی خود یعنی گلکسی نوت ۵ در برابر خط و خش مقاوم نیست! پس از خراشیده شدن دکمه‌ی هوم گلکسی نوت ۷ توسط جری، حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند از کار افتاد. این مشکل در برابر رقبایی که حسگر اثر انگشت آن‌ها پس از خراشیده شدن دکمه‌ی هوم نیز به کار کردن ادامه می‌دهد ضعف بزرگی به شمار می‌رود. گلکسی نوت ۷ توانست پیش از آن که پیکسل‌هایش سفید شوند، تنها ۸ ثانیه در آزمایش شعله دوام بیاورد که در مقایسه با رقبای این گوشی هوشمند، آمار چندان جالبی محسوب نمی‌شود. البته این گوشی مقاومت بسیار خوبی در برابر خم شدن از خود نشان داده است.

تست‌های مقاومت، همواره نشان‌دهنده‌ی گام‌های بلندی هستند که یک سازنده برای ساختن دستگاهی فوق‌العاده و تمام عیار برداشته است. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقاومت موتو زد در برابر شعله‌های آتش یا دکمه‌ی هوم ال‌جی جی ۵ در برابر خط و خش، آن‌قدر فوق‌العاده نیست که موجب شود طرفداران سامسونگ که عاشق مقاومت بالا هستند، گلکسی نوت ۷ خود را پس بدهند. تنها به یاد داشته باشید که از یک محافظ صفحه‌ی شیشه‌ای محکم برای نوت ۷ خود استفاده کرده و آن را از آتش و اجسام نوک تیز دور نگه دارید. در این صورت گوشی شما سالم خواهد ماند.

می‌توانید تست مقاومت گلکسی نوت ۷ را در ویدیوی پایین مشاهده کنید و ببینید که بهترین گوشی هوشمند سامسونگ در برابر رقبایش چگونه ظاهر می‌شود.

نظر شما در مورد این ویدیو چیست؟ آیا توانایی‌ مقاومت گلکسی نوت ۷ در زمینه‌های مختلف را کافی می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات