مشخصات نکسوس مارلین توسط انتوتو منتشر شد

چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
از آنجا که گوگل در آینده‌ای نزدیک، دستگاه‌های نکسوسی خود را معرفی خواهد کرد، بازار گمانه‌زنی‌ها و خبرهای پیرامون این گوشی‌ها بسیار داغ شده است، در همین راستا ساعاتی پیش مشخصات سخت‌افزاری مارلین، نسخه‌ی پریمیوم گوشی‌های هوشمند نکسوسی جدید گوگل توسط بنچمارک Antutu منتشر شد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

نسخه‌ی بزرگتر گوشی‌های نکسوسی جدید گوگل که با نام Marlin شناخته می‌شود، توسط ابزار بنچمارک‌ انتوتو تست شده است، بنابراین انتوتو مشخصات منتسب به این گوشی را در صفحه‌ی رسمی خود در وب‌سایت Weibo منتشر کرده است. با استناد به این پست، نکسوس مارلین از نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD بهره می‌برد.

پردازنده‌ی آن اسنپدراگون ۸۲۰ بوده و واحد پردازش گرافیکی آن آدرنو ۵۳۰ است، ضمن آنکه ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی و سلفی دستگاه نیز به ترتیب ۱۳ و ۸ مگاپیکسل است. اچ‌تی‌سی ظرفیت باتری نکسوس مارلین را ۳۴۵۰ میلی‌آمپرساعت انتخاب کرده است. بدیهی است که شاهد عرضه‌ی گوشی یاد شده با اندروید ۷ نوقا خواهیم بود.

هفته‌ی گذشته نیز نسخه‌ی کوچکتر نکسوس، Sailfish نیز با ابزار بنچمارک انتوتو تست شده بود و بر اساس نتایج این تست، بسیاری از مشخصات این گوشی با نکسوس مارلین یکسان است. به عنوان مثال هر دو گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و اندروید ۷ بهره می‌برند. علاوه‌ بر این، دوربین‌های اصلی و سلفی هر دو مدل نیز یکسان است (۱۳ و ۸ مگاپیکسل) و حافظه‌ی داخلی هر دو، ۳۲ گیگابایت خواهد بود. اما بزرگترین تفاوت مارلین و سیلفیش در نمایشگر آنها خواهد بود، بر خلاف مارلین، گوشی هوشمند نکسوس سیلفیش از نمایشگر کوچک‌تر ۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی استفاده خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود که مارلین بدنه‌ای فلزی داشته و سیلفیش از جنس پلاستیک باشد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات