سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری هک شد

چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
سایت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری توسط یک ایرانی هک شد. این اتفاق در پی ناداوری‌های هیئت ژوری در مسابقه‌ وزنه‌ برداری بهداد سلیمی در المیپک ریو ۲۰۱۶ رخ داد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

یک ایرانی به نشانه‌ی اعتراض به ناداوری‌های مسابقات وزنه‌برداری دسته ۱۰۵+ کیلوگرم المپیک ریو که باعث واماندن بهداد سلیمی وزنه‌بردار کشورمان شد، وب‌سایت فدراسیون جهانی المپیک به آدرس iwf.net را هک کرد.

بامداد امروز در مسابقات وزنه‌برداری دسته ۱۰۵+ کیلوگرم المپیک پس از آنکه بهداد سلیمی با بالابردن وزنه‌ی ۲۱۶ کیلوگرمی رکورد المپیک و دنیا را شکست، در حرکات دو ضرب دچار نادواری شد. او در بالا بردن وزنه ۲۴۵ کیلوگرم در بار اول با دو چراغ قرمز از سوی داوران روبرو شد. وی در بالابردن مجدد این وزنه توانست سه چراغ سفید را دریافت کند اما بعد از چند دقیقه هیئت ژوری مسابقات نظر داوران را وتو کرده و این وزنه را از او قبول نکردند.

این هکر در سایت فدارسیون جهانی وزنه‌برداری نوشته است: "Keep your head up Behdad! God gives his hardest battles to his strongest soldier" (سرت رو بالا بگیر بهداد! خداوند آزمون‌ها را برای قوی‌ترین مردان خود در نظر می‌گیرد.)

او نام خود را Master of Pain اعلام کرده است.

سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری

از ساعت ابتدایی بامداد امروزتا زمان مخابره این خبر بیش از ۲۵۰ هزار کامنت behdadsalimi# را در زیر آخرین عکس اکانت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری منتشر کرده‌‌اند.

اینستاگرام فدراسیون جهانی وزنه برداری
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات